Web Analytics

Incident la curăţătoria de la Auchan Bradu! Soţia patronului de la Pentarom se declară indignată

de | 6.04.2023 12:50 | Actualitate, Dezvăluiri, Economie, Home

Corina Lazăr reclamă că o haină de firmă, foarte scumpă, i-a fost compromisă după ce a fost dusă la curățat
Reprezentanta firmei incriminate, Simona Mihai, se apără, spunând că geaca fusese modificată complet la croitorie

Corina Lazăr, soția omului de afaceri Toma Lazăr de la „Pentarom”, este indignată de serviciile curățătoriei de la Auchan Bradu, la care a apelat în urmă cu două săptămâni. Cumpărase o geacă, gen sacou, din lână, de la o firmă din Mall Băneasa, pe care a modificat-o la o croitoreasă (a eliminat un cordon din partea din spate și un rând de nasturi). La curățătoria de la Auchan s-a interesat dacă pot fi eliminate urmele rămase de la acel rând de nasturi. „I-am specificat doamnei, se vede pe camere, că haina este din lână, că n-am îmbrăcat-o niciodată, dovadă fiind urmele de la nasturi; n-o puteam îmbrăca așa. Credeți că o să dispară urmele? «Da, doamnă» – mi-a răspuns. I-am zis de două-trei ori să aibă grijă, că este din lână; era și doamna cealaltă, la calculator. «Nu, doamnă, stați liniștită, nu ne învățați dv. pe noi, că o curățăm chimic» – mi-a zis”.

La termenul stabilit, Corina Lazăr și-a luat geaca de acolo, plus o haină a soțului. Acasă, când a scos folia, ce să vezi? „Haina mea era… o hăinuță cât a unui copil de trei ani! Haină de 33 de milioane! Am crezut că înnebunesc!” – a spus Corina Lazăr, care a sunat imediat la numărul de telefon de pe bonul fiscal. I s-a cerut poza cu haina și cu bonul, s-a conformat, dar repezentanta curățătoriei „mi-a zis: «Cred că dv ați adus-o așa mică». I-am răspuns că nu e vorba despre 33 de milioane, am pierdut eu miliarde, dar există un Dumnezeu. Dacă dumneavoastră credeți că eu am adus haina asta în halul în care am luat-o, există un Dumnezeu. (…) De când am luat haina de la curățătorie, era într-o joi (23 martie), și până acum, am așteptat să văd ce hotărăște cucoana, dar aseară (luni, 3 aprilie) a sunat-o soțul meu. Mie mi-a trimis niște poze că haina e modificată, că i-am cusut butonierele unde au fost nasturii; dar asta nu e problema ei, că eu n-am dus-o în magazin s-o vând! Eu n-am dus-o la ea s-o vând și a găsit-o modificată! Ai văzut că nu este în regulă și că nu ești în stare să o cureți, puteai să n-o primești! Dar nu să prăpădești haină de 33 de milioane și apoi îmi spui mie că ți-am adus eu haina… Păi, eu dacă o spălam, mai eram tâmpită să ți-o aduc, să ce? Să mi-o lungești? Când eu știu clar: am spălat o maletă, din lână, fără să-i citesc instrucțiunile, și am scos-o cât a unui copil de doi ani; nu am mai avut ce să fac cu ea. Deci, știu clar: lâna nu se spală, de aia am dus-o la curățătorie!”

Marți, 4 aprilie, soțul d-nei Lazăr urma să sesizeze Oficiul pentru Protecția Consumatorului. Corina Lazăr era indignată și de faptul că, luni seară, la ora 19.30, reprezentanta curățătoriei de la Auchan Bradu i-a închis telefonul soțului ei. „Atunci ajunsesem acasă și am citit mesajul pe care mi-l dăduse ea la ora 17. La volan nu stau să citesc mesaje. I l-am arătat și soțului și a spus că o sună el. Și să-i închizi telefonul?! Când tu trebuie să dai o explicație clientului, da? Că tu ai greșit, nu eu! Și eu am 300 de angajați și, dacă cineva reclamă, încerc să rezolv!” – a conchis Corina Lazăr.

Citește și Dentistul Costache îl blochează pe Benny Păcănele cu noul proiect imobiliar de la Hotel Muntenia

Citește și În scandalul cu remorca de tir de la „Muntenia”, primarul Gentea caută soluţii

Simona Mihai, reprezentanta firmei de curățătorie încriminată, spune însă că nu are nicio vină. Ea s-a interesat la firma din Mall Băneasa, de unde a fost achiziționată haina, și spune că aceasta a fost modificată complet la croitorie. „Doamna și-a scos breteaua de pe spate, cureaua, doamna și l-a strâmtat, nu mai are eticheta originală produsul… Iar doamna vrea să-i facem acum cadou de Paște un sacou nou. Este rău intenționată. Am invitat-o să meargă să facă reclamație, pentru că, dacă am greșit, ne asumăm greșeala. Este tentativă de înșelăciune ce face doamna. Nu poți să spui că am produs nou, dar l-am desfăcut la croitorie pe toate părțile și apoi vreau ca spălătoria să mi-l dea nou… Nu există așa ceva. Nu a intrat la apă! Dânsa are 57 kg, eu am 60 și un pic, pe mine mă cuprinde… Nu știu ce i se pare doamnei. Va avea reclamație la Poliție, pentru că dânsa spune câte o parte: săptămâna trecută mi-a spus una, acum când a văzut că am vorbit cu magazinul din București, mi-a spus alta” – a declarat Simona Mihai.

Cât despre convorbirea telefonică de luni seara, dna Mihai spune că dl Lazăr a sunat la o „oră nepotrivită” (ora 20). „A fost o convorbire de 5-10 secunde. I-am urat soțului său o seară bună, i-am transmis doamnei răspunsul de la magazin și o invit să facă reclamație unde dorește. Nimeni de la instituțiile abilitate nu o să-i dea dreptate. (…) Nu va reuși să obțină nici măcar un leu. Și-a luat un produs, l-a modificat pe toate părțile și și-a dat seama că nu mai poate să-l schimbe la magazin! Șefa magazinului de la Mall Băneasa mi-a arătat cum arată un produs original. Ce a mai făcut d-na Lazăr cu el o privește pe dânsa, dar noi, ca societate, nu ne putem asuma când clientul vrea să ne păcălească” – a spus Simona Mihai.

Citește și SCANDAL DE CORUPŢIE ÎN PE: Un eurodeputat belgian a fost reţinut

Citește și Dosar la DIICOT după scandalul elevei agresate la deplasarea în Polonia, pe un proiect Erasmus

Articol scris de Gabriel Lixandru

Distribuie!

1 Comentariu

  1. Este o problema cu aceste curatatorii !! Dupa ce a decedat mama, sora mea a dus la spălat covoarele .Nu stiu cum sa va spun, cind le a adus acasa erau rupte !!! Rupte !! Desi covoarele nu aveau mai mult de 10 ani.

    Răspuns

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *