Web Analytics
scris joi, 06.03.2014

Scandal la Kaufland: „Noaptea albă de cumpărături” s-a transformat în noaptea albă de înjurături

În urmă cu două săptămâni, sute de piteșteni au fost chemați prin SMS să viziteze în miez de noapte magazinele Kaufland din oraș care urmau să opereze promoții și reduceri de prețuri de neratat, în cadrul campaniei „Noaptea albă de cumpărături”. În aceste condiții, în tradiționalul spirit autohton, cele două centre comerciale au fost luate cu asalt fiind necesară prezența organelor de ordine și a Ambulanței. Lăsând la o parte nemulțumirea multora din cei care au dat curs invitației și care una au sperat și alta au găsit în magazine, am adresat Kaufland România un set de întrebări menite să lămurească modalitatea cel puțin inedită de promovare aplicată la magazinele din Pitești în urmă cu două săptămâni. Întrebările noastre au fost:
# De ce clienții au fost chemați prin SMS și nu printr-o campanie publică?
# De unde a avut compania numerele de telefon ale clienților apelați?
# A avut compania dvs. acceptul clienților pentru a utiliza numerele private de telefon ale acestora?
# Cum comentați incidentele petrecute în acea noapte și necesitatea intervenției Poliției, Jandarmeriei și Ambulanței?
# De ce au fost alese magazinele din Pitești pentru acest experiment de marketing?

Scandal la Kaufland: „Noaptea albă de cumpărături” s-a transformat în noaptea albă de înjurături

Poziţia oficială Kaufland România: agenţia de publicitate a dat SMS-urile

„Din dorința de a veni în întâmpinarea clienților noștri prin prețuri atractive, Kaufland România organizează în aproape toate orașele din țara așa-numitele „nopți albe” de cumpărături. A fost și cazul magazinelor din orașul Pitești, care în noaptea de 19/20.02.2014  au organizat această campanie. Evenimentul a beneficiat de o promovare corespunzătoare: campanie publicitară publică (flyer, billboard, radiouri locale) plus o campanie de informare prin SMS. Pentru a beneficia de prețuri cât mai bune, de regulă, negocierile cu furnizorii se desfășoară până în ultimul moment, astfel că, o campanie prin SMS este mult mai rapidă decât una prin billboard sau flyer, care trebuie pregătită cu mult timp înainte. Campaniile prin SMS sunt realizate prin intermediul unor agenții de publicitate, care au propriile baze de date, la care compania Kaufland nu are acces. Campania din orașul Pitești a decurs conform așteptărilor noastre, fără nici un fel de incidente; întotdeauna cooperam cu organele locale de ordine, astfel că acestea sunt informate de organizarea evenimentului și sunt prezente în mod preventiv la fața locului. Noaptea Albă de la Pitești nu a fost în nici un caz un experiment de marketing, ci o campanie de promovare cu care Kaufland și-a obișnuit deja clienții fideli.”
Florin Silvestru

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Investiţii de milioane la Lereşti

Recent declarată stațiune turistică, localitatea Lerești beneficiază de o expansiune nemaiîntâlnită a domeniilor turistic, economic și...