Produsele Caroli Foods Piteşti ajung în peste 13.000 puncte de vânzare la nivel naţional

de | 22.07.2015 16:41 | Politica si Administratie

Caroli Foods Group Pitești este unul dintre cei mai importanți jucători din categorie și a reușit în 2014 – un an în care piața a stagnat, potrivit datelor oficiale – să înregistreze o creștere de 20% a profitabilității și să treacă pragul de 80 de milioane de euro cifră de afaceri.
„Dacă 2013 a fost un an al stabilității, iar 2014 unul al profitabilității, anul acesta îl văd ca pe un an al investițiilor,” a declarat la începutul acestei veri George Ungureanu, Executive Sales Director, poziție din care coordonează nu doar strategia de vânzări, ci și departamentele de Trade Marketing și Logistică, referindu-se la ținele pentru 2015.
Un alt aspect la care compania a lucrat intens în ultima vreme a fost eficientizarea distribuției care a inclus și crearea unui sistem de bonusare diferențiată a oamenilor din această verigă. În acest moment, Caroli distribuie direct către 8.000 de puncte de vânzare și ajunge indirect în alte 5.000 de locații, și nu sunt planuri pentru schimbarea acestui mod de lucru. Pe viitor, potențialul businessului este strâns legat de mediul rural pentru că „cei care operează aici vor fi protejați de expansiunea IKA (marile lanțuri comerciale) încă cel puțin zece ani. În momentul de față, în urban și semiurban avem deja o acoperire de 90% și încercăm să ne dezvoltăm în rural pentru a păstra cât mai mult echilibrul în distribuția vânzărilor pe canale”, a mai spus Ungureanu (foto).
Florin Silvestru

Distribuie!

Articol scris de Jurnalul de Arges

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required

0 Comentarii