# Constantin Stroe spune că această situaţie este una temporară. Conform celor mai recente statistici ale Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), pentru prima dată de la lansare, în luna februarie a.c, modelul Dacia Logan nu s-a mai clasat pe prima poziţie în clasamentul celor mai bine vândute automobile de pe piaţa locală. El a fost depăşit de SUV-ul Duster, cu mai bine de 130 de unităţi. Schimbarea de lider a survenit după ce şi anul trecut Duster s-a aflat pe podium în ceea ce priveşte vânzările, dar pe locul al doilea, după Logan, ambele însă înaintea modelelor de import. Preluarea conducerii Duster în topul vânzărilor Dacia vine și în contextul în care în primele două luni ale anului nu a fost “în funcţiune” programul “Rabla”, prin care Logan înregistrează cele mai importante volume. Preţul mediu al unui Duster este de aproximativ 15.000 de euro pe piaţa românească, în timp ce modelul Logan se comercializează cu circa 7.500 de euro.
În acest context, Constantin Stroe, vicepreşedintele Automobile Dacia, a declarat că “în aproape doi ani de la lansarea sa, Duster a demonstrat că este o maşină fiabilă pe care se poate conta oricând. Acest lucru a contat foarte mult, mai ales în luna februarie a acestui an, atunci când multe drumuri au fost închise, iar pe cele deschise se circula cu dificultate”. De asemenea, Stroe a subliniat că nu este “deloc mulţumit de volumele scăzute ale celor două modele, iar «bascularea» de poziţii între Duster şi Logan este una de moment, până când piaţa locală va reveni pe creştere”.
Florin Silvestru
Primarul Cristian Gentea, premiat pentru Excelență în Administrație
În seara de joi, 28 martie, la Gala Excelenței 2024, manifestare organizată de Consiliul Județean...
28.03.2024 21:38
0 Comentarii