Web Analytics
scris vineri, 08.04.2022

Dănuț Bica solicită Ministerului Transporturilor urgentarea lucrărilor la Drumul Național Scoarța-Pitești

Drumul Național DN67B Scoarța – Pitești, în lungime totală de 189.2 km, care leagă municipiile Târgu Jiu, Drăgășani și Pitești, traversând 20 de unități administrativ teritoriale (un municipiu, un oraș și 18 comune) din județele Gorj, Vâlcea, Olt și Argeș, nu a fost reabilitat nici după 12 ani de la semnarea contractului de lucrări.

Dănuț Bica solicită Ministerului Transporturilor urgentarea lucrărilor la Drumul Național Scoarța-Pitești

Acesta pornește din comuna Scoarța, de lângă municipiul Târgu Jiu, și se termină la intrarea în municipiul Pitești, având o importanță deosebită pentru localitățile străbătute.

Citește și:Situaţia copiilor refugiaţi din Ucraina, în atenţia senatorului liberal Dănuţ Bica

Printr-o adresă oficială transmisă recent, senatorul PNL de Argeș Dănuț Bica l-a informat pe Ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Mihai Grindeanu, că ,,drumul respectiv se află într-o stare tehnică precară, motiv pentru care participanții la trafic au adresat în ultimii ani sute de sesizări administrațiilor publice locale din orașele și comunele traversate. Este un drum pe care autoritățile tot încearcă să îl modernizeze și aproape că nu a fost an în care să nu se promită demararea lucrărilor mult așteptate. Din păcate, în afară de mici reparații locale, această cale rutieră nu a beneficiat până în prezent de o reabilitare complexă, care să asigure condiții normale de circulație pentru conducătorii auto. Nu a fost reconstruit nici măcar podul de peste Valea Răchita, din comuna argeșeană Poiana Lacului, care s-a surpat în urma inundațiilor din luna mai 2014 și a fost înlocuit cu o structură provizorie din metal.”

Citește și: Senatorul Dănuţ Bica s-a interesat despre şcolile argeşene înscrise în Mecanismul de Avertizare Timpurie în Educaţie

De asemenea, senatorul Dănuț Bica reamintește faptul că Drumul Național DN67B face obiectul unui program amplu de modernizare, pe lungimea de 188,2 km, în baza Contractului de lucrări nr. 775 din 19.05.2010, încheiat între Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. (CNAIR), prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Craiova, în calitate de achizitor, și Asocierea J.V. STRABAG A.G. (lider)-S.C. STRABAG S.R.L.-S.C. DELTA ACM 93 S.A.-S.C. C&I EUROCONSTRUCT S.R.L., în calitate de executant. Din data de 18.02.2020, S.C. DELTA ACM 93 S.A. a preluat rolul de lider de asociere.

Citește și:Senatorul Dănuţ Bica s-a interesat despre impactul PNRR asupra ponderii datoriei publice în PIB

În consecință, având în vedere că, după aproape 12 ani de la semnarea contractului de lucrări, Drumul Național DN67B se prezintă în aceeași stare inacceptabilă, senatorul Dănuț Bica a solicitat Ministrului Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Mihai Grindeanu, să dispună toate măsurile care se impun pentru urgentarea realizării lucrărilor de modernizare. De asemenea, în completare la răspunsurile primite la întrebările sale pe aceeași temă din ultimii cinci ani, a solicitat să i se comunice următoarele informații:

1. Care sunt indicatorii tehnico-economici actualizați ai obiectivului de investiții ,,Modernizarea DN67B Scoarța-Pitești km 0+000 – km 188+200” (valoarea totală a lucrărilor, calendarul prevăzut pentru executarea acestora, termenul de finalizare, perioada de garanție etc)?

2. Care a fost stadiul implementării proiectului de modernizare la data de 28 februarie 2022, raportat la calendarul asumat?

3. Care este situația la zi a plăților efectuate?

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Săgeţile statului subteran SORIN ROŞCA STĂNESC

Săgeţile statului subteran

SORIN ROŞCA STĂNESCUPolitică / 12 iulie Sunt produse dovezi peste dovezi, din care reiese că oamenii de bază ai statului subteran au şantajat oameni...

Din ediția tipărită