Web Analytics

City-managerul Piteștiului i-a înmânat vicepreședintelui CJ autorizația de construire pentru Reabilitarea Palatului Administrativ

de | 31.03.2022 20:07 | Actualitate, Politica si Administratie

City-managerul municipiului Pitești, Lucrețiu Tudor, i-a înmânat astăzi vicepreședintelui Consiliului Județean Argeș, Adrian Dumitru Bughiu, autorizația de construire pentru Reabilitarea Palatului Administrativ.

Vă reamintim că, prin intermediul unui proiect pe fonduri europene accesat de Consiliul Județean Argeș, luna aceasta vor începe lucrările de reabilitare energetică a clădirii în care funcționează Consiliul Județean Argeș și Prefectura județului. 

Din acest motiv, începând din această lună, pentru o perioadă de 2 ani, Consiliului Județean Argeș se va muta în clădirea fostului Centru de Calcul din B-dul Republicii nr. 71, Pitești.

În această perioadă clădirea Palatului Administrativ va intra într-un proces de reabilitare în cadrul proiectului ”Creșterea eficienței energetice a Palatului Administrativ”, un proiect cu fonduri europene accesat de Consiliul Județean Argeș.

Valoarea totală a proiectului este de 27.351.508,59 lei (cu TVA inclus) (22 984 461 lei fără TVA), din care:

-proiectare și asistență tehnică 595.894,88 lei (cu TVA inclus)

-execuție lucrări 26.755.613,71 lei (cu TVA inclus).

Citește și Berevoești: Au furat două mașini din curțile oamenilor și au ajuns după gratii

În imobilului situat în bulevardul Republicii nr. 71 se vor muta următoarelor structuri din cadrul Consiliului Județean Argeș:

1. Președintele Consiliului Județean Argeș

2. Vicepreședinții Consiliului Județean Argeș

3. Administratorul public al Județului Argeș

4. Cabinetul Președintelui Consiliului Județean Argeș

5. Cabinetele Vicepreședinților Consiliului Județean Argeș

6. Secretarul General al Județului Argeș

7. Direcția Strategii Sinteze Proiecte cu Finanțare Internațională

8. Direcția Tehnică

9. Direcția Economică

10. Direcția Juridică Administrație Publică Locală

11. Direcția Cultură Turism și Tineret

12. Direcția Amenajarea Teritoriului și Urbanism

13. Serviciul Resurse Umane

14. Serviciul Monitorizare Lucrări Publice și Guvernanță Corporativă

15.Control Intern Managerial

Serviciile Audit Public Intern și Asistență Medicală și protecție Socială vor funcționa în cadrul imobilului situat în Pitești, bulevardul Petrochimiștilor nr. 18, județul Argeș.

Regia de Administrare a Domeniului Public și Privat al Județului Argeș R.A. și Serviciului Public Județean Salvamont – Argeș care, de asemenea, își aveau sediul în Palatul Administrativ se vor muta pe str. George Coșbuc nr. 40, în Municipiul Pitești (sediul Regiei Județene de Drumuri Argeș).

Clădirea are o suprafață de 10.510 mp, cu o lungime totală de 80,68 m şi o lățime de 16,38 m. Aici își desfășoară activitatea Consiliul Județean Argeș, Prefectura Argeș, dar și alte instituții publice, precum Direcția Județeană de Statistică Argeș.

Palatul Administrativ este situat în piața civică centrală a municipiului Pitești şi a fost construit în anii 1969-1970, după un proiect aparținând arhitecților Cezar Lăzărescu şi Mircea Ochinciuc.

Articol scris de Marius Ionel

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *