Vechea gară a Piteștiului, inaugurată în 1872, a rămas doar o amintire după ce a fost demolată pentru a face loc unei clădiri noi și ultramoderne a cărei investiție se ridică la aproximativ 17 milioane de euro. Așadar vom avea gară de milioane de euro, însă doar atât pentru că în buna tradiție românească modernizările se opresc aici. Mai precis, nu va exista și o centralizare-automatizare a nodului feroviar Pitești, ceea ce înseamnă că și pe viitor macazul se va schimba ca în… 1940, când a fost introdus actualul sistem. Aceasta în condițiile în care, numai spre și dinspre București, se tinde către o cadență de un tren pe oră. Cum europenii nu ne-au dat însă bani decât pentru gară, rămânem și în continuare la mâna unui acar Păun, care, cu siguranță, va fi unicul vinovat pentru orice întârziere în și din Stația CFR Pitești-Sud. Dacă mai spunem și că în fiecare an CFR reabilitează doar 10 kilometri de rețea, față de 300 de kilometri înainte de 1990, n-ar mira pe nimeni dacă, în gara de milioane a Piteștiului, vor sosi și trenuri trase de cai. F.S.

Alina Gorghiu: „Argeșul va avea o voce puternică în PNL!”
Președinta PNL Argeș, deputata Alina Gorghiu, a fost aleasă în noul Birou Executiv al PNL și i-a...
0 Comentarii