Web Analytics
scris miercuri, 11.11.2015

Vânzările de lactate bat pasul pe loc

În ultimii ani, vânzările în industria lactatelor au rămas la un nivel constant, deși piața a fost competitivă prin lansarea a noi sortimente de produse și branduri, potrivit reprezentanţilor Lactag. „Consumatorii români de lactate sunt din ce în ce mai bine informați cu privire la ceea ce cumpără, orientându-se în același timp către produse autohtone. Pentru ei, pe lângă gustul produselor, calitatea și autenticitatea rețetei, un loc important în luarea deciziei de achiziție îl are însă în continuare factorul financiar”, declara luna trecută Adriean Asan, director general Lactag. Lactag este cea mai mare fabrică de prelucrare a laptelui din sudul României, cu o tradiție de peste 50 de ani și cu un capital integral privat. Cofinanțarea Sapard a ajutat la modernizarea și retehnologizarea fabricii. Gama de produse semnată Lactag cuprinde sortimentele de lactate, cât și mezelurile de tradiție Pe Gustate. De asemenea, Lactag continuă dezvoltarea propriei rețele de magazine Pe gustate.
F. Silvestru

Vânzările de lactate bat pasul pe loc

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Averi pierdute la Câmpulung

Cei din administrația câmpulungeană au anticipat decizia recentă a Curții Constituționale a României conform căreia declarațiile de avere nu trebuie...

Începe distracţia în Câmpulung

Deși nu a avut parte de manifestările încadrate în Festivalul Internațional de Folclor ”Carpați”, municipiul Câmpulung nu va fi lipsit de agitație...

Transfer de la Mioarele la Câmpulung

Pe lângă multiple abandonuri, în administrația locală din Câmpulung se mai fac și ceva angajări, dar și transferuri. Nu ies acestea întotdeauna,...