Toyota păstrează prima poziție în a doua ediție a topului „Cele mai verzi mărci” la nivel mondial, publicat de compania de consultanță Interbrand. Studiul ia în considerare informațiile publice despre perfomanțele unei mărci în raport cu mediul și percepția opiniei publice despre marca respectivă, așa zisa “imagine verde” pe care marca o are în societate. Pe baza acestor informații se realizează scorul de performanță verde. Conform Interbrand, succesul Toyota în raportul de anul acesta se datorează continuității în preocuparea față de mediu arătată de managementul companiei. Interbrand ia de asemenea în considerare expansiunea mondială a primului vehicul hybrid produs în masă, Toyota Prius. Vânzările de vehicule integral hybrid ale companiei au depășit 4 milioane de unități la sfârșitul lunii aprilie 2012, incluzând 439.000 de unități vândute în Europa. Planul Toyota Europa este de a crește cota de piață a modelelor integral hibrid Toyota și Lexus la 14%, la sfârșitul anului 2012, față de 10%, cât este în momentul de față. Începând cu acest an, familiei Toyota Prius i se adaugă modelele Prius + și Prius Plug-in Hybrid, iar în segmentul B a fost pornită o adevărată revoluție, odată cu lansarea modelului Yaris Hybrid. C.S.
Sorina Pintea, fost ministru al Sănătății, condamnată la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare
Sorina Pintea a fost condamnată, vineri, la 3 ani și 6 luni de închisoare, în dosarul în care era...
26.04.2024 13:05
0 Comentarii