Web Analytics

Toyota, prima poziţie în topul celor mai „verzi” mărci

de | 11.07.2012 21:47 | Politica si Administratie

Toyota păstrează prima poziție în a doua ediție a topului  „Cele mai verzi mărci” la nivel mondial, publicat de compania de consultanță  Interbrand. Studiul ia în considerare informațiile publice despre perfomanțele unei mărci în raport cu mediul și percepția opiniei publice despre marca respectivă, așa zisa “imagine verde” pe care marca o are în societate. Pe baza acestor informații se realizează scorul de performanță verde. Conform Interbrand, succesul Toyota în raportul  de anul acesta se datorează  continuității în preocuparea față de  mediu arătată de managementul companiei. Interbrand  ia de asemenea în considerare expansiunea mondială a primului vehicul hybrid produs în masă, Toyota Prius. Vânzările de vehicule integral hybrid ale companiei au depășit 4 milioane de unități  la sfârșitul lunii aprilie 2012, incluzând 439.000 de unități vândute în Europa. Planul Toyota Europa este de a crește cota de piață a modelelor integral hibrid Toyota și Lexus la 14%, la sfârșitul anului 2012, față de 10%, cât este în momentul de față. Începând cu acest an, familiei Toyota Prius i se adaugă modelele Prius + și  Prius Plug-in Hybrid, iar în segmentul B a fost pornită o adevărată revoluție, odată cu lansarea modelului Yaris Hybrid. C.S.

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii