Web Analytics

Toyota, cea mai “verde” marcă din lume

de | 3.08.2011 18:16 | Politica si Administratie

Potrivit unui comunicat de presă, Toyota a ocupat locul I şi a primit titlul de “brand-ul cel mai verde” în prima ediţie a topului  “Cele mai verzi mărci  la nivel mondial”, publicat de compania de consultanţă  Interbrand, pe 26 iulie 2011. Studiul a luat în considerare informaţiile publice despre perfomanţele unei mărci în raport cu mediul şi percepţia opiniei publice despre marca respectivă, aşa zisa “imagine verde” pe care marca o are în societate. Metodologia de măsurare utilizată în raportul “Cele mai verzi mărci la nivel mondial” a fost dezvoltată de catre Interbrand  împreună cu Deloitte, scorul verde fiind astfel gândit încât să poată fi aplicat pentru mai multe industrii. Având o strategie pe termen lung în ceea ce priveşte abordarea sustenabilă a tuturor operaţiunilor sale, Toyota dezvoltă o serie de iniţiative în Europa, printre cele mai recente numărându-se un perete solar la fabrica Toyota din Valenciennes, Franţa, un  panou solar la scară, instalat la fabrica din  Derbyshire,  Marea Britanie  şi o instalaţie cu două turbine de vânt, la Centrul de Logistică Toyota din Zeebrugge, Belgia. Florin Silvestru

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii