Potrivit unui comunicat de presă, Toyota a ocupat locul I şi a primit titlul de “brand-ul cel mai verde” în prima ediţie a topului “Cele mai verzi mărci la nivel mondial”, publicat de compania de consultanţă Interbrand, pe 26 iulie 2011. Studiul a luat în considerare informaţiile publice despre perfomanţele unei mărci în raport cu mediul şi percepţia opiniei publice despre marca respectivă, aşa zisa “imagine verde” pe care marca o are în societate. Metodologia de măsurare utilizată în raportul “Cele mai verzi mărci la nivel mondial” a fost dezvoltată de catre Interbrand împreună cu Deloitte, scorul verde fiind astfel gândit încât să poată fi aplicat pentru mai multe industrii. Având o strategie pe termen lung în ceea ce priveşte abordarea sustenabilă a tuturor operaţiunilor sale, Toyota dezvoltă o serie de iniţiative în Europa, printre cele mai recente numărându-se un perete solar la fabrica Toyota din Valenciennes, Franţa, un panou solar la scară, instalat la fabrica din Derbyshire, Marea Britanie şi o instalaţie cu două turbine de vânt, la Centrul de Logistică Toyota din Zeebrugge, Belgia. Florin Silvestru

Update. Noul manager al Spitalului Mioveni și-a preluat mandatul
Așa cum v-am informat, Spitalul din Mioveni are un nou manager interimar, în persoana lui Codruț...
28.11.2023 11:39
0 Comentarii