Rea voinţă sau incompetenţă? Conducerea Sucursalei Argeş a Bancpost minte de îngheaţă apele

de | 1.08.2013 12:44 | Politica si Administratie

# Din nou, conducerea acestei bănci obstrucționează activitatea societății care editează ziarul nostru. „Bună ziua, sunt Bancpost și nu vreau!”. Este titlul unui articol  de pe un blog destinat consumatorilor nemulțumiți, care ne-a atras atenția tocmai pentru că reflectă atât de bine  situația unui client căruia contul de la Banc Post i-a fost ușurat de necunoscuți, iar funcționărimea de la amintita bancă nu a făcut decât să îl trimită pe om de la Ana la Caiafa și să îi dea răspunsuri în doi peri. Cele mai multe comentarii negative de pe site sunt, dealtfel, la adresa  Banc Post, cea care ne-a creat probleme și nouă punându-ne piedici în desfășurarea normală și contra-cronometru care trebuie să caracterizeze viața și funcționarea oricărui agent economic în zilele noastre. Nu este pentru prima dată când Sucursala Argeș a amintitei bănci afectează activitatea curentă a SC Jurnal C&G SRL și nu vrem să credem că din rea credință, pentru că menirea oricărei instituții bancare este de a-și sprijini clienții, de a le facilita efectuarea operațiunilor financiare și de a-i ajuta în rezolvarea oricărei probleme apărute, de a le sta aproape, cu alte cuvinte, și nu aceea  de a-i obstrucționa prin incompetență. Pe scurt, în data de 15 iulie, ne-am deplasat  la sediul central al băncii din Pitești pentru a ne informa în legătură cu situația contului nostru având în vedere că urma să efectuăm plăți. Cum la ghișeu ni s-a comunicat că nu există poprire pe cont,  am depus suma necesară, cele două ordine de plată fiind acceptate și vizate de către bancă. Înțelegând prin asta că nu sunt niciun fel de probleme cu disponibilitatea sumelor, am atașat dovada plății beneficiarilor pentru ca, ulterior, să aflăm că, de fapt, exista poprire pe cont. Cerând clarificări  pe marginea situației create, conform unei adrese care ne-a parvenit după zece zile de la depunerea solicitării noastre scrise (deci pentru un agent economic timp prețios pierdut în continuare), „În data de 11.07.2013 a fost înființată poprire asupra conturilor deschise de către societatea pe care o reprezentați la Bancpost SA în baza adresei de înființare poprire emisă de Biroul Executorului Judecătoresc……….” Ca o paranteză, existau deja demersuri legale pentru suspendarea executării, iar alte bănci s-au conformat. Bancpost, din nou nu, dar asta este o altă poveste. Adresa amintită este semnată de către directoarea Anca Maria Iordache și contrasemnată de directoarea adjunctă Florentina Loredana Nicolaescu, cele care în răspunsul remis redacției noastre s-au străduit să-și ascundă bâlbâielile prin citate din Codul de procedură civilă, regulamente și reglementări interne bune de apărat doar bancherii. Pentru că, în realitate, doamnele directoare de la Banc Post n-au reușit decât să se afunde și mai mult în mocirla propriilor minciuni pentru că, din extrasul de cont generat în data de 18 iulie, se vede negru pe alb la capitolul „sume blocate la data extrasului: 0.00”. Vezi facsimil. Quod erat demonstrandum.
Jurnalul de Argeş

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii