Începând din 14 iunie, anul acesta, CFR Călători și CFR Infrastructură s-au retras de pe liniile Pitești-Curtea de Argeș și Golești-Parcul Krețulescu Haltă (Câmpulung), acestea fiind preluate de operatori privați, respectiv Regiotrans Brașov pentru transportul de călători, iar CCTF Brașov pentru infrastructura celor două linii. În aceste condiții, garniturile tip Săgeata Albastră ale CFR au dispărut de pe cele două trasee, acestea fiind înlocuite de automotoarele celor de la Regiotrans. La vremea respectivă, angajaților care deserveau cele două linii și care au fost și ei preluați de la CFR li s-a promis că vor avea în continuare aceleași salarii ca la compania de stat. După aproape trei luni de la externalizarea celor două trasee de cale ferată, oamenii sunt nemulțumiți că promisiunea noilor angajatori nu a fost respectată ba, mai mult decât atât, salariile le-au fost diminuate. „Într-adevăr, oamenilor li s-a spus că-și vor păstra salariile, dar în realitate acestea au fost micșorate, și nu cu câțiva lei, ci cu 200 și chiar 300 de lei”, ne-a confirmat Adrian Ion, liderul Sindicatului Liber Unit MCRC Piteşti. Florin Silvestru
Coreea de Sud: Samsung introduce săptămâna de șase zile de muncă
În timp ce unele companii implementează săptămâna de lucru de patru zile, Samsung merge în...
25.04.2024 11:16
0 Comentarii