Instituția și-a propus pentru anul în curs, în primul rând, diversificarea formelor de acțiune preventivă în corelare cu obiectivele stabilite, pentru pregătirea populației, cu precădere în contextul pandemiei de COVID-19. Apoi, va urmări realizarea rezilienței tuturor activităților și misiunilor inspectoratului în contextul pandemiei. O altă direcție va fi implementarea măsurilor pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV-2, în conformitate cu măsurile stabilite la nivel național și județean. De asemenea, se trece la identificarea instituțiilor și operatorilor economici cu risc de incendiu și reducerea numărului de obiective puse în funcțiune, care funcționează fără autorizație de securitate la incendiu.
ISU și-a mai fixat ca obiectiv dotarea subunităților de intervenție cu 3 autospeciale de intervenție, prin programele europene, dar dorește și realizarea unui nou sediu la Detașamentul Mioveni, prin fondurile repartizate de Consiliul Local Mioveni.
Citește și: Poliția Argeș: Primul permis auto suspendat patru luni pentru viteză
Anul acesta, în cadrul ISU Argeș se va pune în funcțiune dispeceratul comun în locația Mărășești, nr. 1 și se va dezvolta sistemul de comunicații radio VHF. La acest capitol, instituția a promis și operaționalizarea noii platforme WEB a inspectoratului.
Pentru anul 2022 se are în vedere creşterea performanţei organizaţionale prin implementarea Instrumentului de autoevaluare a modului de funcţionare a instituţiilor administraţiei publice (CAF) şi a sistemului de management integrat Balanced Scorecard (BSC), proiect co-finanţat prin Fondul Social European (FSE). Menținerea timpilor de răspuns la intervenție în parametrii actuali și perfecționarea pregătirii personalului propriu, prin participarea la cursuri de specialitate, pentru desfășurarea eficientă a intervențiilor la situații de urgență sunt alte două obiective importante din planul ISU.
De asemenea, vor demara proiectarea și începerea lucrărilor de consolidare și refuncționalizare la clădirea Inspectoratului și Detașamentului de Pompieri Pitești prin fonduri de la Banca Mondială în proiectul privind Managementul Reducerii Riscurilor la Dezastre și relocarea personalului propriu pe timpul execuției lucrărilor.
Foto: descriptiv
0 Comentarii