Web Analytics
scris vineri, 31.07.2020

Noul CEO al Renault, la prima vizită externă în România: „Este momentul potrivit pentru Dacia să înflorească ca un brand de sine-stătător”

Luca de Meo, noul CEO Renault, compară evoluția Dacia cu un „miracol” și consideră că este momentul potrivit ca brandul de la Mioveni să „înflorească”.

Noul CEO al Renault, la prima vizită externă în România: „Este momentul potrivit pentru Dacia să înflorească ca un brand de sine-stătător”

Vă reamintim că, Luca de Meo a preluat de la 1 iulie postul de CEO al constructorului francez Renault, iar prima sa vizită internațională a avut loc cu numai câteva zile în urmă în România.

Timp de două zile, oficialul italian a vizitat Uzina de la Mioveni, centrul tehnic de la Titu, dar și clădirea de birouri Renault Business Connected din București.

La sfârșitul acestei vizite care nu a fost promovată aproape deloc de producătorul francez, Luca de Meo susține că Dacia reprezintă un miracol datorită rezultatelor financiare excelente pe care le obține în segmentul său. În plus, De Meo sugerează că plănuiește o strategie îmbunătățită pentru ca brandul Dacia să devină și mai puternic.

„Privită din interior, Dacia arată și mai mult ca un miracol. Nimeni din industria auto nu poate face atât de mulți bani la acest nivel al pieței. Este momentul potrivit pentru Dacia să înflorească ca un brand de sine-stătător”, a precizat Luca de Meo.

Declarația face parte dintr-un discurs susținut de Luca de Meo cu ocazia publicării rezultatelor financiare ale Grupului Renault pentru prima jumătate a anului. Renault a anunțat că a înregistrat o pierdere record de 7.3 miliarde de euro în prima jumătate a anului, comparativ cu un profit de 1.5 miliarde de euro în perioada similară a anului trecut.

Pierderile sunt efectul direct al scăderii vânzărilor la nivel global cu 34% comparativ cu primele șase luni din 2019, însă francezii menționează că o „contribuție” majoră la acest rezultat negativ o au partenerii de la Nissan.

De altfel, dacă nu ar fi luate în calcul pierderile Nissan, Renault ar fi raportat o pierdere de „numai” două miliarde de euro.

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...