Web Analytics

Lansare BMW după reţeta Prodănel

de | 25.11.2010 15:47 | Politica si Administratie

Săptămâna trecută, la showroom-ul Motor AG din Piteşti, a avut loc lansarea  noului model BMW X3. Într-un spectacol de lumină şi sunet, şi-a făcut apariţia, în lumina reflectoarelor, „vedeta” serii, noul model al seriei X.  Gazda lansării, managerul general  Adrian Prodănel, a caracterizat astfel evenimentul: „Este o avanpremieră naţională faptul că lansarea acestui model se face în Piteşti. În ceea ce priveşte vânzările pentru anul viitor, după cum ştiţi, şi acest an a fost unul excepţional pentru Motor AG. Am păstrat o creştere de peste 100% faţă de anul trecut şi ne aşteptăm ca acest trend ascendent să continue şi în anul următor, chiar dacă nu cu aceeaşi amplitudine. Suntem o echipă extrem de dinamică, în acest moment cred că avem cea mai bună echipă de marketing şi vânzări de pe piaţa premium din România. Această lansare a fost stabilită la nivel european şi ne aşteptăm ca, venind cu acest model de tracţiune integrală permanentă, chiar înaintea sărbătorilor, el să fie un succes încă de la debut”. Nu doar noul BMW X3 a fost vedeta serii la sediul Motor AG, ci şi sculptorul Giulian Dumitriu, care şi-a inaugurat expoziţia de figurine în metal „Fashion Age”. De altfel, Adrian Prodănel nu e doar un cunoscut şi prosper om de afaceri, ci şi unul dintre cei mai mari colecţionari de artă românească contemporană, deţinând un portofoliu important de picturi şi sculpturi ale unor artişti foarte bine cotaţi.   (Adriana Gândilă)

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii