Din datele financiare aferente primelor şase luni ale anului trecut, producătorul de lactate argeșean, Lactag, aproape că a ajuns să vândă prin propriile magazine mai mult decât prin orice alt canal de distribuţie. Mai precis, din totalul cifrei de afaceri ce s-a ridicat la 26,6 milioane de lei, 25,7% a vândut prin retail, 21,7% prin unităţile Pe Gustate şi 19% prin programul guvernamental cornul şi laptele. Toate aceste date au făcut ca strategia pentru 2014 a societății să aibă în centrul său expansiunea prin magazine proprii. La ora actuală, magazinele Lactag comercializează toată gama de lactate din portofoliul producătorului, dar şi alte produse precum carne, mezeluri, peşte, legume, produse de băcănie şi panificaţie. De asemenea, au şi produse non-food de strictă necesitate. În ceea ce priveşte preţurile, oficialii companiei declarau anul trecut că pe zona de produse proaspete acestea vor fi unele de producător. Compania deţinută de unul dintre fondatorii producătorului de îngheţată Top Gel, Iriza Robert (49% dintre acţiuni) şi fostul director general al Top Gel, Asan-Mic Adriean (49%), a raportat pe primele 6 luni ale anului trecut, o cifră de afaceri în valoare de 26,2 milioane de lei şi un profit net de peste 541.400 de lei.
Florin Silvestru

A murit Valeriu Tabără, fost ministru al Agriculturii
Valeriu Tabără, fost ministru al Agriculturii în Guvernul Văcăroiu și în Guvernul Boc, a murit...
0 Comentarii