“La ora actuală purtăm discuţii să mergem în AFI Cotroceni, în Polus Cluj, Vitan, Iulius Timişoara şi Euromall Piteşti. Pentru 2014 avem planificate opt deschideri”, a anunțat recent Philippe Besadoux, şeful Kenvelo şi al altor trei branduri, menționând și că investiţia într-un magazin Mim se ridică la 100.000 de euro fără stoc. Brandul francez Mim, adus pe piaţa locală de Philippe Besadoux, şeful Kenvelo, şi de Stephane Lahaye, CEO al grupului financiar Lea Finance, va deschide primul său magazin din România pe 20 noiembrie în Bucureşti. Unitatea va fi amplasată în centrul comercial Carrefour Orhideea, în spaţiul ocupat anterior de Terranova. Ulterior va fi deschis un magazin în Cora Pantelimon, tot în spaţiul ocupat de Terranova, potrivit lui Besadoux. Preţul unei rochii începe de la cinci euro, iar cel al unei perechi de jeans de la nouă euro. Magazinele MIM vor intra astfel în concurenţă directă cu H&M şi Terranova. Florin Silvestru

Alina Gorghiu: „Mă voi bate pentru ca regiunea noastră să își primească șansa la dezvoltare”
Liberalii implicați în administrație și politică din județele regiunii Sud Muntenia - Argeș,...
0 Comentarii