Brandul de dulceţuri Bunicel.ro, lansat pe piaţă în primăvara lui 2014 de un cuplu de antreprenori tineri – Mihai Zaharia şi Alexandra Rapailă – care și-au deschis un mic laborator într-o casă din Costeşti, şi-a triplat în 2014 producţia. Astfel, de la 1.200 de borcane de dulceaţă produsă de cei doi antreprenori din livada casei în care Mihai Zaharia a copilărit, Bunicel.ro a ajuns la un număr de circa 3.600 de borcane de dulceaţă şi magiun. Din acestea, antreprenorii au vândut în jur de 2.300 de bucăţi în primele opt luni ale anului trecut, câştigând peste 7.000 de euro. „Am ajuns la limita de producţie a fructelor din livada noastră şi am discutat deja cu câţiva vecini care au aceleaşi soiuri de pomi fructiferi pentru a colabora. Suntem şi în continuu proces de schimbare, de inovare. Am luat decizia de a produce din 2015 doar 10% dulceţuri tradiţionale, restul fiind dulceţuri fără zahăr, suc de mere sau de struguri. Nu există un astfel de produs pe piaţă acum“, a declarat Mihai Zaharia, citat de Ziarul Financiar, În plus, el precizează că inovaţia va veni şi la nivel de combinaţii de ingrediente astfel încât, pe lângă dulceţurile de pepene galben, mere verzi şi scorţişoară (cel mai vândut sortiment), de gutui, de dovleac turcesc combinat cu mere şi stafide, de mere şi prune şi magiun de gutui, de dovleac sau de mere, pe care Bunicel.ro le-a avut de la început, din 2015 cei doi antreprenori vor produce şi magiunuri fără zahăr cu anason stelat şi nucşoară, gem de piersici, de corcoduşe şi cardamon şi magiun de prune cu nucă şi mentă. Conţinutul acestora va fi 99% fruct şi 1% condimente.
Florin Silvestru
![](https://jurnaluldearges.ro/wp-content/uploads/2024/07/03/apa-300x200.jpg)
Apă Canal 2000 SA Pitești: Noi facilităţi puse la dispoziţie prin serviciul de Call Center
Începând cu data de 01.08.2024, orice client al societății Apă Canal 2000 poate apela serviciul...
0 Comentarii