O analiză recentă realizată pornind de la evaluările clienților privind organizarea generală, funcționalitatea și atmosfera din complexele comerciale, precum și administrarea locurilor de parcare, plasează Euromall Pitești printre preferințele acestora din anumite puncte de vedere. Alți factori evaluați au fost aspectul și competența angajaților din magazinele și restaurantele selectate și serviciile pentru clienți oferite în supermarket-urile aflate în aceste complexe. Astfel, cel mai bun rezultat din punctul de vedere al organizării și funcționalității a fost obținut de Plaza România (100%), Băneasa Shopping City (100%) și Palas Mall Iași (99,1%). Accesul la complexul comercial și administrarea locurilor de parcare sunt alte aspecte evaluate de clienți, printre factorii luați în calcul numărându-se: existența indicatoarelor spre intrare și ieșire, disponibilitatea locurilor de parcare (inclusiv a locurilor speciale pentru persoane cu dizabilități și pentru mame cu copii), funcționarea parcometrelor și, de asemenea, lipsa unei taxe în cazul nedepășirii timpului de parcare. În acest caz, cele mai bune rezultate au fost obținute de Sibiu Shopping City (90,9%), Lotus Center Oradea (90,9%) și Euromall Pitești (90,9%). Florin Silvestru

Alina Gorghiu: „Mă voi bate pentru ca regiunea noastră să își primească șansa la dezvoltare”
Liberalii implicați în administrație și politică din județele regiunii Sud Muntenia - Argeș,...
0 Comentarii