Emil Enescu atacă piaţa restaurantelor cu profil rustic

de | 10.03.2011 14:20 | Politica si Administratie

# De la brandul Victoria, la proiectul Casa Maria. Patronul hotelului Victoria intră şi pe piaţa restaurantelor cu specific românesc. După ce s-a instalat confortabil pe segmentul de piaţă hotelieră high class (Victoria este singurul hotel de 4 stele din Argeş, cu grad de ocupare  de peste 90%), Emil Enescu este în plin proces de rebranding cu spaţiul de la parterul  vechiului hotel, cel de trei stele, pe care îl amenajează deja ca restaurant cu bucătărie românească sută la sută. “Casa Maria” se va chema noul proiect prin care familia Enescu intră în competiţie cu Daniel Otobâcu, un nume deja consacrat pe această piaţă a localurilor cu profil rustic, prin brandurile Hanul Românesc şi Casa Argeşeană. (G.G.)  

Acest articol este despre:

Distribuie!

Articol scris de Jurnal de Arges

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required

0 Comentarii

Ultimele articole

”Good vibes” pentru prima oară pe scena Filarmonicii Pitești
”Good vibes” pentru prima oară pe scena Filarmonicii Pitești

Festivalul internațional de canto pentru copii și tineret ”Good vibes” s-a desfășurat la Pitești, în perioada 20-21 mai 2022.  La această competiție, s-au înscris peste 200 de copii, din care au rămas 100 de copii, după preselecții, din România, Republica...

Pitești: Reabilitarea scărilor publice, pe strada Făgăraș
Pitești: Reabilitarea scărilor publice, pe strada Făgăraș

Primăria Municipiului Pitești, prin Administrația Domeniului Public, a executat lucrări aferente proiectului ”Reabilitare scări publice strada Făgăraș, zona blocurilor E1-E2, E2-E3, E3-E4 - Școala Gimnazială Alexandru Davila, municipiul Pitești, județul Argeș”....


Loading RSS Feed