# De la brandul Victoria, la proiectul Casa Maria. Patronul hotelului Victoria intră şi pe piaţa restaurantelor cu specific românesc. După ce s-a instalat confortabil pe segmentul de piaţă hotelieră high class (Victoria este singurul hotel de 4 stele din Argeş, cu grad de ocupare de peste 90%), Emil Enescu este în plin proces de rebranding cu spaţiul de la parterul vechiului hotel, cel de trei stele, pe care îl amenajează deja ca restaurant cu bucătărie românească sută la sută. “Casa Maria” se va chema noul proiect prin care familia Enescu intră în competiţie cu Daniel Otobâcu, un nume deja consacrat pe această piaţă a localurilor cu profil rustic, prin brandurile Hanul Românesc şi Casa Argeşeană. (G.G.)

Copil de un an, lovit la cap pe Transfăgărășan! Salvamont Argeș a acordat primele îngrijiri
Un copil de un an și opt luni s-a lovit la cap, luni după-amiază, în timp ce se afla în tranzit pe Transfăgărășan. Cu riscul de pierdere a conștienței și până la sosirea echipajului de ambulanță, copilului i-au fost acordate primele îngrijiri medicale de către...
0 Comentarii