Înmatriculările mărcii Dacia au scăzut cu aproape opt procente în primele şase luni ale acestui an pe piaţa germană, la mai puţin de 23.800 de autoturisme, pe o piaţă care a urcat cu peste 5%, potrivit datelor Biroului german de înmatriculări auto. La nivelul lunii iunie vânzările au accelerat declinul cu 11%, scădere la 4.500 de unităţi, în timp ce piaţa totală a urcat cu 13%. Germania este cea de-a doua cea mai mare piaţă din lume pentru Dacia după Franţa. Dacă piaţa auto din Hexagon a adus o creştere pentru brandul autohton în iunie, nemţii în continuare se orientează către branduri mai scumpe. Cota Dacia pe piaţa britanică a crescut la 1,05% în primele şase luni, de la 1,01% în urmă cu un an. La sfârşitul primelor cinci luni, Dacia avea o cotă de piaţă de 1,06%. În luna iunie, vânzările Dacia în Marea Britanie au urcat cu 33%, la 2.568 de autoturisme, de la 1.931 unităţi în aceeaşi perioadă a anului trecut, conferind mărcii o cotă de piaţă de 1%, faţă de 0,85% în urmă cu un an.
F. Silvestru

Alina Gorghiu: „Mă voi bate pentru ca regiunea noastră să își primească șansa la dezvoltare”
Liberalii implicați în administrație și politică din județele regiunii Sud Muntenia - Argeș,...
0 Comentarii