Dacia, primul brand auto care dă numele unui stadion din Italia

de | 14.01.2016 16:45 | Politica si Administratie

Este oficial: clubul Udinese va boteza cel mai nou stadion din Italia cu numele mărcii Dacia. Marca de la Mioveni e primul brand auto care dă numele unui stadion din Italia.
Deși fusese relansată în 2004-2005 ca o marcă destinată mai ales piețelor în curs de dezvoltare, Dacia a profitat la maximum de apariția sincopelor economice globale și a devenit o marcă europeană și nu numai. Iar cel mai bun argument în acest sens este, pe lângă creșterea constantă a vânzărilor la nivel mondial, faptul că Dacia este un brand recunoscut și respectat în țări cu tradiție în zona auto.
Este și cazul Italiei, acolo unde Dacia va fi primul brand auto care va da numele unui stadion de fotbal. Așa cum Automarket anunța încă din luna august, când cele două părți se aflau încă în negocieri, Dacia preia numele celui mai nou stadion construit în Italia, cel al echipei de primă divizie Udinese. Sponsor principal al echipei friulane încă din 2009, Dacia face astfel un pas pe care nicio altă marcă auto nu l-a făcut în peninsulă, chiar dacă Italia este țara de origine a unor branduri mari ale industriei. Cu o capacitate de 25.000 de locuri, noul Dacia Arena va găzdui jocurile de pe teren propriu ale echipei Udinese, care poartă logo-ul mărcii de la Mioveni și pe tricourile de joc sau pe echipamentul de antrenament. Primul meci de fotbal la care spectatorii vor avea acces în toate tribunele lui Dacia Arena va fi Udinese-Juventus, care va avea loc în 14 ianuarie. Denis Grigorescu

Distribuie!

Articol scris de Jurnalul de Arges

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required

0 Comentarii