De la începutul acestui an, BRD-Groupe Société Générale a primit în medie, în fiecare zi, numai prin intermediul contact center-ului său – platforma Vocalis – peste 150 de solicitări de credite de la clienţii persoane fizice. Vocalis este un canal de relaţionare cu clienţii prin intermediul telefonului şi al e-mail-ului, care acordă consultanţă şi servicii de urgenţă atât clienţilor BRD, cât şi persoanelor care sunt interesate de produsele şi serviciile acesteia. Din totalul solicitărilor de credit primite prin intermediul Vocalis, peste 20% privesc creditele imobiliare şi ipotecare. Site-ul instituţional al băncii, www.brd.ro are, de asemenea, un rol important în facilitarea accesului clienţilor la credite. Aceştia pot obţine informaţii complete şi realiza simulări pentru a afla care este rata lunară a unui împrumut şi cum îşi pot ajusta această rată la un nivel optim, în funcţie de durată, avans, etc. În primele patru luni ale acestui an, peste 420.000 de vizitatori unici au accesat paginile site-ului care cuprind informaţii referitoare la creditele BRD, în timp ce pagina dedicată simulatorului de credite a fost accesată de peste 500.000 de ori. (Florin Silvestru)

Alina Gorghiu: „Mă voi bate pentru ca regiunea noastră să își primească șansa la dezvoltare”
Liberalii implicați în administrație și politică din județele regiunii Sud Muntenia - Argeș,...
0 Comentarii