Comdata Service, un furnizor de servicii de call center prezent și în Pitești, care a intrat pe plan local în urmă cu zece ani, a ajuns la 3.200 de angajaţi în România.
„Seriozitatea acordată muncii, combinată cu abilităţile românilor de vorbire în numeroase limbi străine, au transformat România într-o destinaţie preferată pentru jucătorii din industria serviciilor de externalizare (business process outsourcing) în ultimii 15 ani”, a declarat în acest context Massimo Canturi, CEO-ul global al Comdata Group.
Compania, care are birouri în şapte oraşe (Bucureşti, Craiova, Constanţa, Piteşti, Buzău, Galaţi şi Brăila), a devenit unul dintre cei mai mari angajatori din sectorul serviciilor de externalizare şi are venituri anuale de aproape 150 milioane lei. Comdata a intrat pe piaţa locală în urmă cu 10 ani, când a deschis un birou în Bucureşti, care să deservească clienţii italieni din industriile telecom şi bancar, după care şi-a extins prezenţa în alte şase oraşe.
„Ce ne-a determinat să investim în România în ultimii zece ani a fost faptul că am găsit candidaţi vorbitori de limbă italiană, bine educaţi, care ne-au ajutat să oferim acelaşi nivel al calităţii serviciilor pe care îl oferim în Italia“, a adăugat Massimo Canturi.
![](https://jurnaluldearges.ro/wp-content/uploads/2024/07/24/3-lucrari-reluate-bulevard-clung-300x172.jpg)
Se lucrează la finalizarea bulevardului Pardon
Subiect de telenovelă cu iz politic, reabilitarea Bulevardului ”Pardon” din Câmpulung tinde către...
0 Comentarii