În programul de guvernare asumat de Cabinetul Ponta 3 pentru transportul pe calea ferată se urmăreşte atragerea de capital privat pentru realizarea unor proiecte precum construirea liniei de mare viteză pe secţiunea Curtici – Bucureşti – Constanţa, modernizarea Gării de Nord din Bucureşti şi a Gării de Nord din Timişoara, construirea liniei noi de cale ferată Vâlcele-Râmnicu Vâlcea şi construirea infrastructurii feroviare de acces la podul Calafat-Vidin. Tot prin programul politic, autorităţile îşi propun realizarea a cinci centre internodale principale (Bucureşti, Timişoara, Constanţa, Iaşi şi Braşov) şi a 6 centre secundare (Craiova, Cluj, Târgu Mureş, Suceava, Giurgiu şi Piteşti) prin accesarea unor proiecte cu finanţare europeană. Florin Silvestru

Ciolacu, apel anticorupţie: „Cui i se cer bani să sune la 112, să se ducă la procurori”
Premierul Marcel Ciolacu a declarat, vineri, 29 septembrie, la Deva, întrebat despre corupţie şi...
30.09.2023 08:05
0 Comentarii