În programul de guvernare asumat de Cabinetul Ponta 3 pentru transportul pe calea ferată se urmăreşte atragerea de capital privat pentru realizarea unor proiecte precum construirea liniei de mare viteză pe secţiunea Curtici – Bucureşti – Constanţa, modernizarea Gării de Nord din Bucureşti şi a Gării de Nord din Timişoara, construirea liniei noi de cale ferată Vâlcele-Râmnicu Vâlcea şi construirea infrastructurii feroviare de acces la podul Calafat-Vidin. Tot prin programul politic, autorităţile îşi propun realizarea a cinci centre internodale principale (Bucureşti, Timişoara, Constanţa, Iaşi şi Braşov) şi a 6 centre secundare (Craiova, Cluj, Târgu Mureş, Suceava, Giurgiu şi Piteşti) prin accesarea unor proiecte cu finanţare europeană. Florin Silvestru

Proiectul privind pensiile magistraților a trecut de Camera Deputaților. Tribunalul Argeș susține poziția CSM
Judecătorii din cadrul Tribunalului Argeș își exprimă susținerea față de Consiliul Superior al...
0 Comentarii