Web Analytics

“Avem clienţi care stau la noi şi se simt ca acasă”

de | 10.05.2012 19:07 | Politica si Administratie

# Afirmă Denisa Dumitru, manager general Ramada. În toamna anului trecut, în Piteşti se deschidea primul complex turistic de clasă internaţională sub brandul Ramada, o investiţie de 20 de milioane de euro, pornită de oamenii de afaceri argeşeni Virgil Dumitru- Comesad şi Valentin Vişoiu- Conarg, pentru ca, pe parcurs, cel dintâi să fie înlocuit în această asociere de fiica sa, Denisa Dumitru. Au trecut mai bine de şase luni de când Ramada Piteşti şi-a deschis pentru prima oară porţile şi, pentru a afla cum stau lucrurile după prima jumătate de an de funcţionare, am discutat cu managerul general al hotelului, Denisa Dumitru.
# Dacă aţi face un prim bilanţ, la şase luni, unde vă poziţionaţi pe piaţa de profil?
– Putem împărţi perioada de la deschidere în două. Lunile octombrie, noiembrie şi decembrie au fost cele de debut, în care compartimentele complexului erau inaugurate, rând pe rând. Abia de la începutul anului putem spune că lucrăm la nivelul la care ne-am propus. Abia din ianuarie am început să aşteptăm tour operatorii şi jucătorii din piaţă. Acum pot spune că ne aflăm acolo unde ne-am propus, că suntem în bugetele pe care ni le-am propus şi că suntem în creştere. 
# Şi au apărut aceşti jucători?
– Da, avem deja nume mari cu care lucrăm şi suntem în continuare în discuţii cu noi parteneri.
# Ce fel de clienţi vă aduc aceşti jucători din piaţa turismului?
– Am primit clienţi din toată lumea, în principal din categoria celor care preferă brandul Ramada. Clientul care preferă Ramada, oriunde în lume, va prefera Ramada şi la Piteşti, atunci când ajunge în această zonă a României. Ei sunt în principal clienţii care vin prin partenerii noştri din piaţă.
# Clientul autohton este cel din clasa business sau cel de ocazie, care vine la o sindrofie cu ştaif şi atât?
– Categoric, cei din clasa business. Acestora ne şi adresăm, şi celor din clasa peste medie, să zicem. În realitate, avem preţuri pentru toate buzunarele şi vă dau ca exemplu doar cofetăria noastră, unde se foloseşte frişcă naturală şi ciocolată belgiană şi unde o tartă costă doar 3,5 lei. Aşadar, nu suntem cu mult peste piaţa locală, ca prețuri. Sunt şi cei care au venit iniţial pentru o ocazie anume şi au văzut că, pentru doar 100 de lei, au avut parte de un meniu deosebit, plus un spectacol artistic de excepţie. Folosim orice zi festivă pentru a oferi clienţilor noştri o surpriză artistică aşa cum am făcut şi de Valentine’s Day, 1 Martie sau 8 Martie.
# În final vreau să vă întreb dacă aveţi deja oaspeţi din categoria clienţilor casei, pentru că se vorbea la un moment dat că francezii de la Dacia, o parte din ei, vor sta la dumneavoastră?
– Avem două categorii de clienţi ai casei, cei care vin la un eveniment festiv, le place şi revin de câte ori au ocazia şi avem aşa numiţii clienţi “long stay” care apelează la servicii de lungă perioadă şi la care cred că vă referiţi dumneavoastră. O să vă surprind şi o să vă spun că nu numai francezi şi nu numai cei de la Dacia vin la noi, ci avem clienţi din toată lumea în această categorie. Sunt oameni care se trezesc în hotel dimineaţa, cu care ne salutăm, ne cunoaştem, interacţionăm, oameni care atât cât stau aici sunt ca la ei acasă.
Florin Silvestru

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii