Dacă site-urile oficiale actualizate la zi ale cluburilor din liga a doua au devenit o raritate, nu acelaşi lucru se poate spune şi despre paginile de Facebook. Aproape toate echipele din eşalonul secund au o pagină, un grup sau măcar o „ciornă” pe cunoscutul site de socializare. Excepţiile sunt ACSMU Poli Iaşi şi FC Silvania. Pe paginile echipelor de pe Facebook poţi găsi informaţii de ultimă oră, poze din cantonament sau de la meciuri şi poţi interacţiona cu membrii clubului sau cu ceilalţi fani. Există pagini care sunt actualizate la zi, dar şi pagini care sunt, de fapt, nişte „ciorne” cu informaţii preluate de pe Wikipedia şi fără nici măcar o actualizare. În România, Steaua are cei mai mulţi fani pe facebook, adică 39.795. E urmată la mare distanţă de Dinamo şi Universitatea Craiova. De remarcat că, din Liga a III-a, FC Hunedoara are 838 fani, iar FCM Bacău 102 fani. Liga a patra e reprezentată cel mai bine de AS Roma Botoşani cu 233 de fani. Dacă e să privim cifrele cluburilor din alte campionate, cifrele se măresc substanţial: FC Barcelona e lider cu peste 9.671.759 de fani. Urmează Manchester United cu 9.454.337 fani şi Real Madrid cu 9.003.475 fani. În acest context de-a dreptul jalnic sunt reprezentate echipele argeşene de ligă secundă. FC Argeş cu numai 42 de fani, iar CS Mioveni doar 19. Iată deci că un club de mare tradiţie din fotbalul românesc aşa cum este FC Argeş a ajuns să fie depăşită la numărul de fani de AS Roma Botoşani, echipă ce evoluează în liga a patra şi care nu are nicio istorie. (M.I.)

Un fost jucător de la Manchester United dă în judecată clubul pentru neglijenţă medicală
Axel Tuanzebe, fundaş la Burnley şi fost jucător la Manchester United a intentat un proces la...
0 Comentarii