Potrivit unui comunicat de presă, Toyota a ocupat locul I şi a primit titlul de “brand-ul cel mai verde” în prima ediţie a topului “Cele mai verzi mărci la nivel mondial”, publicat de compania de consultanţă Interbrand, pe 26 iulie 2011. Studiul a luat în considerare informaţiile publice despre perfomanţele unei mărci în raport cu mediul şi percepţia opiniei publice despre marca respectivă, aşa zisa “imagine verde” pe care marca o are în societate. Metodologia de măsurare utilizată în raportul “Cele mai verzi mărci la nivel mondial” a fost dezvoltată de catre Interbrand împreună cu Deloitte, scorul verde fiind astfel gândit încât să poată fi aplicat pentru mai multe industrii. Având o strategie pe termen lung în ceea ce priveşte abordarea sustenabilă a tuturor operaţiunilor sale, Toyota dezvoltă o serie de iniţiative în Europa, printre cele mai recente numărându-se un perete solar la fabrica Toyota din Valenciennes, Franţa, un panou solar la scară, instalat la fabrica din Derbyshire, Marea Britanie şi o instalaţie cu două turbine de vânt, la Centrul de Logistică Toyota din Zeebrugge, Belgia. Florin Silvestru

Primarul Mioveniului, Aurel Costache, mesaj de comemorare pentru Vasile Costescu, precedesorul său
Primarul orașului Mioveni, Aurel Costachea adresat astăzi un mesaj la comemorarea precedesorului...
0 Comentarii