Tarom a inițiat procedurile pentru acordarea despăgubirilor pentru pasagerii afectați de protestul piloților, Potrivit informațiilor oficiale sunt în jur de 2.000 de persoane care au dreptul la compensații.
Purtătorul de cuvânt al companiei, Alexandru Anghel, a declarat că activitatea companiei reintră în normal. El a precizat că s-a ajuns la o înțelegere cu piloții care au refuzat să zboare declarându-se inapți.
Citește și: Vila de 300.000 euro a primarului Ion Georgescu, evaluată la cererea instanței
Oficialul companiei a estimat că sunt în jur de 2,000 de pasageri care au dreptul al compensații și despăgubiri conform legii. Angajații Tarom au inițiat deja procedurile, dar aceste vor dura câteva zile. Alexandru Anghel a spus că luni, în contextul protestului piloților, parte dintre pasageri au fost redirecționați pe alte curse.
„Circa 25 de zboruri au fost anulate, peste 2.000 de pasageri au fost afectați. E vorba de curse pe varianta dus-întors. În măsura disponibilităților o parte din pasageri au fost acomodați, însă a fost o limită. Pentru alții se recurge fie la vouchere, fie la decontarea acestor costuri. Nu e o procedură imediată, e un volum mare de pasageri”, a declarat purtătorul de cuvânt.
0 Comentarii