Web Analytics
scris joi, 02.06.2011

Creditele BRD, tot mai solicitate prin canalele bancare la distanţă

De la începutul acestui an, BRD-Groupe Société Générale a primit în medie, în fiecare zi, numai prin intermediul contact center-ului său – platforma Vocalis – peste 150 de solicitări de credite de la clienţii persoane fizice. Vocalis este un canal de relaţionare cu clienţii prin intermediul telefonului şi al e-mail-ului, care acordă consultanţă şi servicii de urgenţă atât clienţilor BRD, cât şi persoanelor care sunt interesate de produsele şi serviciile acesteia. Din totalul solicitărilor de credit primite prin intermediul Vocalis, peste 20% privesc creditele imobiliare şi ipotecare.  Site-ul instituţional al băncii, www.brd.ro are, de asemenea, un rol important în facilitarea accesului clienţilor la credite. Aceştia pot obţine informaţii complete şi realiza simulări pentru a afla care este rata lunară a unui împrumut şi cum îşi pot ajusta această rată la un nivel optim, în funcţie de durată, avans, etc. În primele patru luni ale acestui an, peste 420.000 de vizitatori unici au accesat paginile site-ului care cuprind informaţii referitoare la creditele BRD, în timp ce pagina dedicată simulatorului de credite a fost accesată de peste 500.000 de ori. (Florin Silvestru)

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Transfer de la Mioarele la Câmpulung

Pe lângă multiple abandonuri, în administrația locală din Câmpulung se mai fac și ceva angajări, dar și transferuri. Nu ies acestea întotdeauna,...