La cea de-a X-a ediție a Galei Premiilor Piația ale industriei bunurilor de larg consum, Caroli Foods Group a câștigat premiul „Cel mai bun produs nou” pentru cremwurștii Caroli cu 80% carne, surclasând alte 18 produse concurente înscrise în competiție. Această recunoaștere vine ca o consecință a efortului depus de Caroli Foods pentru consolidarea poziției de lider în urma inovației produselor cu conținut ridicat de carne.
„Premiul «Cel mai bun produs nou» din categoria produselor din carne, obținut de cremwurștii Caroli cu 80% carne este o recunoaștere a investiției noastre permanente în calitate și o dovadă a faptului că rețeta de bază îmbunătățită cu mai multă carne a fost apreciată. Am lansat acest produs ca răspuns la așteptările consumatorilor, de a avea și mai multă carne în produsele Caroli, iar rezultatul a venit firesc, prin alegerea pe care aceștia au făcut-o, plasând brand-ul Caroli ca leader detașat în categoria de cremwurști. Astfel, Caroli a devenit prima alegere a consumatorului din România. Ne bucurăm să vedem că eforturile ne sunt răsplătite și prin aprecieri din partea specialiștilor pieței,” a afirmat în acest context Khaled El Solh, CEO Caroli Foods Group. Compania piteșteană a lansat în luna aprilie a acestui an cremwurștii cu 80% carne, în sortimentații de pui și porc extra, disponibili atât în vid, cât și în varianta de ambalare vrac. Produsul premiat este realizat în fabrica din Pitești, în conformitate cu cele mai înalte standarde europene de producție, reunind experiența celor 20 de ani de activitate pe piața românească. Caroli Foods Group deține certificările de siguranță și calitate ISO 9001:2008, HACCP și International Food Standard (IFS) versiunea 6, mențiunea Higher Level, unul dintre cele mai înalte standarde care atestă siguranța alimentară și calitatea produsului prin respectarea strictă a legislației europene din domeniul alimentar.
Locul doi la categoria servicii de distribuție și logistică
De asemenea, compania a ocupat locul doi în ceea ce privește numărul de voturi la secțiunea „Cele mai moderne servicii de distribuție și logistică”, la această secțiune fiind înscrise alte șapte companii: „Suntem mândri și de locul doi la secțiunea «Cele mai moderne servicii de distribuție și logistică», o altă direcție în care compania noastră a făcut de asemenea investiții importante, pentru a fi la înălțimea așteptărilor partenerilor și colaboratorilor noștri și o direcție în care plănuim să investim în continuare”, a adăugat Khaled El Solh, CEO Caroli Foods Group.
Ediția a X-a a Premiilor Piața a reunit 444 de candidaturi din partea a 100 de companii din FMCG și retail. În competiție au fost oferite 50 de trofee, care au fost atribuite pe baza voturilor încrucișate. Retailerii, respectiv rețelele internaționale și comercianții independenți, au votat candidaturile producătorilor și distribuitorilor, iar aceștia au votat candidaturile retailerilor. Fiecare elector a avut la dispoziție un număr de voturi proporțional cu importanța în piață a companiei reprezentate. Drept urmare, rezultatele votului reprezintă voința deținătorilor a peste 70% din numărul total de voturi. Procesul de vot a fost coordonat de către ISRA Center Marketing Research, partener PIAȚA, pentru al șaselea an consecutiv. ISRA a asigurat electorilor buletine de vot electronice personalizate, procesul de votare fiind securizat și confidențial.
Material realizat de
F. Silvestru
0 Comentarii