Web Analytics
scris joi, 06.03.2014

Scandal la Kaufland: „Noaptea albă de cumpărături” s-a transformat în noaptea albă de înjurături

În urmă cu două săptămâni, sute de piteșteni au fost chemați prin SMS să viziteze în miez de noapte magazinele Kaufland din oraș care urmau să opereze promoții și reduceri de prețuri de neratat, în cadrul campaniei „Noaptea albă de cumpărături”. În aceste condiții, în tradiționalul spirit autohton, cele două centre comerciale au fost luate cu asalt fiind necesară prezența organelor de ordine și a Ambulanței. Lăsând la o parte nemulțumirea multora din cei care au dat curs invitației și care una au sperat și alta au găsit în magazine, am adresat Kaufland România un set de întrebări menite să lămurească modalitatea cel puțin inedită de promovare aplicată la magazinele din Pitești în urmă cu două săptămâni. Întrebările noastre au fost:
# De ce clienții au fost chemați prin SMS și nu printr-o campanie publică?
# De unde a avut compania numerele de telefon ale clienților apelați?
# A avut compania dvs. acceptul clienților pentru a utiliza numerele private de telefon ale acestora?
# Cum comentați incidentele petrecute în acea noapte și necesitatea intervenției Poliției, Jandarmeriei și Ambulanței?
# De ce au fost alese magazinele din Pitești pentru acest experiment de marketing?

Scandal la Kaufland: „Noaptea albă de cumpărături” s-a transformat în noaptea albă de înjurături

Poziţia oficială Kaufland România: agenţia de publicitate a dat SMS-urile

„Din dorința de a veni în întâmpinarea clienților noștri prin prețuri atractive, Kaufland România organizează în aproape toate orașele din țara așa-numitele „nopți albe” de cumpărături. A fost și cazul magazinelor din orașul Pitești, care în noaptea de 19/20.02.2014  au organizat această campanie. Evenimentul a beneficiat de o promovare corespunzătoare: campanie publicitară publică (flyer, billboard, radiouri locale) plus o campanie de informare prin SMS. Pentru a beneficia de prețuri cât mai bune, de regulă, negocierile cu furnizorii se desfășoară până în ultimul moment, astfel că, o campanie prin SMS este mult mai rapidă decât una prin billboard sau flyer, care trebuie pregătită cu mult timp înainte. Campaniile prin SMS sunt realizate prin intermediul unor agenții de publicitate, care au propriile baze de date, la care compania Kaufland nu are acces. Campania din orașul Pitești a decurs conform așteptărilor noastre, fără nici un fel de incidente; întotdeauna cooperam cu organele locale de ordine, astfel că acestea sunt informate de organizarea evenimentului și sunt prezente în mod preventiv la fața locului. Noaptea Albă de la Pitești nu a fost în nici un caz un experiment de marketing, ci o campanie de promovare cu care Kaufland și-a obișnuit deja clienții fideli.”
Florin Silvestru

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

De la Crin, la cer senin…

La PSD Argeș, se schimbă obiceiurile de consum în materie de insucces. Înfrângerea a devenit pretext motivațional. Nu e rușine, ci, dimpotrivă,...

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...