Web Analytics
scris marți, 03.03.2015

1781 de reclamaţii înregitrate de argeşeni anul trecut la Protecţia Consumatorilor

Anul trecut, Comisariatul Judeţean pentru protecţia Consumatorilor a primit şi soluţionat 1781 de reclamaţii, un număr mult mai mare faţă de anul 2013. Având un număr mediu de 7 comisari în 2014, CJPC Argeş a încheiat anul cu aproape 2300 de acţiuni de control, paleta de activitate a instituţiei fiind una foarte largă, de la verificarea produselor din carne de peşte, a măslinelor şi uleiului de măsline, până la efectuarea unor controale privind serviciile bancare, service-urile auto sau casele de schimb valutar. Anul trecut, comisarii CJPC Argeş au aplicat 812 amenzi şi 990 de avertismente. „Toate reclamaţiile au fost soluţionate, într-o modalitate sau alta. Noi încercăm să fim cât mai aproape de consumatori şi să interpretăm totuşi legislaţia cu obiectivitate, dar numai în favoarea consumatorilor”, a declarat comisarul-şef al CJPC, Violeta Nedelcu, în cadrul conferinţei de presă a Prefecturii Argeş.
I.H.B.

1781 de reclamaţii înregitrate de argeşeni anul trecut la Protecţia Consumatorilor

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită