Web Analytics
scris marți, 03.03.2015

1781 de reclamaţii înregitrate de argeşeni anul trecut la Protecţia Consumatorilor

Anul trecut, Comisariatul Judeţean pentru protecţia Consumatorilor a primit şi soluţionat 1781 de reclamaţii, un număr mult mai mare faţă de anul 2013. Având un număr mediu de 7 comisari în 2014, CJPC Argeş a încheiat anul cu aproape 2300 de acţiuni de control, paleta de activitate a instituţiei fiind una foarte largă, de la verificarea produselor din carne de peşte, a măslinelor şi uleiului de măsline, până la efectuarea unor controale privind serviciile bancare, service-urile auto sau casele de schimb valutar. Anul trecut, comisarii CJPC Argeş au aplicat 812 amenzi şi 990 de avertismente. „Toate reclamaţiile au fost soluţionate, într-o modalitate sau alta. Noi încercăm să fim cât mai aproape de consumatori şi să interpretăm totuşi legislaţia cu obiectivitate, dar numai în favoarea consumatorilor”, a declarat comisarul-şef al CJPC, Violeta Nedelcu, în cadrul conferinţei de presă a Prefecturii Argeş.
I.H.B.

1781 de reclamaţii înregitrate de argeşeni anul trecut la Protecţia Consumatorilor

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Averi pierdute la Câmpulung

Cei din administrația câmpulungeană au anticipat decizia recentă a Curții Constituționale a României conform căreia declarațiile de avere nu trebuie...

Începe distracţia în Câmpulung

Deși nu a avut parte de manifestările încadrate în Festivalul Internațional de Folclor ”Carpați”, municipiul Câmpulung nu va fi lipsit de agitație...

Transfer de la Mioarele la Câmpulung

Pe lângă multiple abandonuri, în administrația locală din Câmpulung se mai fac și ceva angajări, dar și transferuri. Nu ies acestea întotdeauna,...