Web Analytics
scris miercuri, 11.11.2015

Vânzările de lactate bat pasul pe loc

În ultimii ani, vânzările în industria lactatelor au rămas la un nivel constant, deși piața a fost competitivă prin lansarea a noi sortimente de produse și branduri, potrivit reprezentanţilor Lactag. „Consumatorii români de lactate sunt din ce în ce mai bine informați cu privire la ceea ce cumpără, orientându-se în același timp către produse autohtone. Pentru ei, pe lângă gustul produselor, calitatea și autenticitatea rețetei, un loc important în luarea deciziei de achiziție îl are însă în continuare factorul financiar”, declara luna trecută Adriean Asan, director general Lactag. Lactag este cea mai mare fabrică de prelucrare a laptelui din sudul României, cu o tradiție de peste 50 de ani și cu un capital integral privat. Cofinanțarea Sapard a ajutat la modernizarea și retehnologizarea fabricii. Gama de produse semnată Lactag cuprinde sortimentele de lactate, cât și mezelurile de tradiție Pe Gustate. De asemenea, Lactag continuă dezvoltarea propriei rețele de magazine Pe gustate.
F. Silvestru

Vânzările de lactate bat pasul pe loc

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...