Web Analytics
scris joi, 17.11.2022

Și-a cumpărat de Black Friday un televizor de 148.000 de euro

De Black Friday, în România, cea mai mare comandă pentru un singur produs vândut online a fost de aproape 150.000 de euro și este vorba de un televizor.

Și-a cumpărat de Black Friday un televizor de 148.000 de euro

Pe ansamblu, magazinele online au înregistrat venituri în valoare de aproape 21 milioane de euro, în ușoară creștere, cu 1,5%, față de perioada similară de anul trecut. Compania a analizat datele a 568 de magazine online.

Citește și: Directoarea Liceului Ştefăneşti, despre mama fetei bătute în Polonia. Liliana Stănică: „Eu nu ştiu ce vrea doamna, ce îşi doreşte”

Cele mai mari vânzări au fost pe segmentul IT și C: 16 milioane euro, în scădere cu 1,4% față de anul trecut, urmată de fashion, cu 1,8 milioane euro, în creștere față de 2021.

Pe segmentul casă și grădină s-au înregistrat vânzări online de 700.000 euro, în creștere cu 30,5%, în timp ce la auto încasările au fost de 694.000 euro, în creștere cu 19,7%.

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *