Web Analytics
scris joi, 05.12.2013

Primăria Piteşti vrea să cumpere imobilul în care funcţionează Grădiniţa 17

# Viceprimarul Zidaru confirmă şi spune că municipalitatea plăteşte actualilor proprietari o chirie de peste 600 milioane lei pe an. La ora actuală, singura unitate de învăţământ care funcţionează într-un imobil retrocedat pentru care Primăria Piteşti plăteşte chirie este Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 17. Aceasta are 75 de copii şi îşi desfăşoară activitatea într-o clădire de pe strada Gheorghe Lazăr, în zona Bazarului, a cărei chirie costă lunar 50 de milioane de lei vechi. Adică 600 de milioane lei vechi pe an, pe care municipalitatea îi va plăti până când lucrările de construcţie a noii grădiniţe de la Şcoala nr. 10 – care stagnează de ceva timp – se vor finaliza, iar Grădiniţa nr. 17 va fi mutată în noua locaţie. Neavând personalitate juridică, Grădiniţa nr. 17 este structură a Grădiniţei cu Program Prelungit nr. 2, care se ocupă efectiv de plata chiriei către proprietari. Mariana Popa, directoarea Grădiniţei nr. 2, ne-a spus că proprietarii clădirii sunt bucureştenii Elena şi Vladimir Gornescu şi că la sfârşitul anului, contractul de închiriere al imobilului va expira.

Proprietarii Elena şi Vladimir Gornescu s-au decis să vândă imobilul

De curând, proprietarii imobilului din strada Gheorghe Lazăr şi-au exprimat dorinţa de a vinde Primăriei clădirea şi deja a fost stabilită, prin hotărâre de Consiliu Local, o comisie de negociere pentru cumpărarea lui. „Dacă ajungem la un preţ convenabil, îl cumpărăm. Vom face o expertiză a imobilului şi dacă valoarea lui e apropiată de suma cerută de proprietari îl cumpărăm. Imobilul nu e grozav. Am avut ceva probleme, demisolul fiind inundat”, ne-a spus viceprimarul Piteştiului, Laurenţiu Zidaru.

Clădirea de pe Gheorghe Lazăr ar putea deveni sediul Direcţiei de Asistenţă Socială Piteşti

Tot viceprimarul Zidaru ne-a mărturisit că există posibilitatea ca lucrările la noua grădiniţă de la Şcoala nr. 10 să se încheie anul viitor şi Grădiniţa nr. 17 să se mute din imobilul pentru care acum municipalitatea plăteşte chirie. Iar dacă se va întâmpla acest lucru, primăria va găsi clădirii respective o altă destinaţie, cel mai probabil de sediu al Direcţiei de Asistenţă Socială Piteşti, care în prezent funcţionează în mansarda Primăriei, sau al Serviciului pentru Evidenţa Populaţiei Piteşti. „Deocamdată, cel mai probabil se va prelungi contractul de închiriere a imobilului pentru încă un an, fiindcă urmează negocierile pentru cumpărare şi expertiza”, a mai adăugat viceprimarul Laurenţiu Zidaru. Iustina HARCO-BURCEA

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită