Faimosul pod de la Brăila, inaugurat în vară chiar în prezența premierului Ciolacu și a ministrului Transporturilor, are din nou probleme. Podul care a costat peste jumătate de miliard de euro are fisuri la structura de rezistență.
Citește și: Un român care lupta pe front a murit în Ucraina
Reprezentanții Companiei Naționale de Drumuri spun că nu vor recepționa lucrarea până când crăpăturile nu vor fi reparate. Blocurile de ancoraj de pe cele două maluri, acolo unde au apărut fisurile, sunt punctele în care firele care susțin podul sunt prinse de sol, esențiale în structura de rezistență a întregii construcții. Fiecare bloc are adâncimea de 35 de metri și a fost umplut cu 40.000 de metri cubi de beton, ceea ce înseamnă că poate susține o greutate de 100.000 de tone.
Citește și: Jandarmii atenționează! A crescut consumul de droguri în Argeș
Compania Webuild Spa din Italia, fosta Astaldi, și compania japoneză IHI, cea care a făcut proiectul, trebuie să răspundă pentru reparații. Antreprenorii dau asigurări că problemele nu vor afecta nici traficul, nici siguranța structurii. Podul are o garanție de 10 ani. În august au fost găsite peste 400 de şuruburi slăbite şi zone cu asfalt denivelat.
0 Comentarii