Web Analytics

Noutăţi editoriale: „Psihologia publicităţii”

de | 29.04.2021 13:15 | Cultură, Actualitate

A apărut, în luna martie 2021, volumul „Psihologia publicității”, scris de cel mai important psihosociolog român, argeșeanul Septimiu Chelcea.
„Pentru un psihosociolog, spune autorul, publicitatea este un câmp de investigație fascinant; pentru un om de publicitate este o mină de aur. Îmi place să cred că aceia care se specializează în științele socio-umane (psihologi, sociologi, antropologi ș.a.) și în științele comunicării (jurnaliști, redactori de publicitate, experți în relațiile publice etc.) vor găsi în această carte – prima din literatura de la noi care apare cu titlul «Psihosociologia publicității» – teme de cercetare care să lărgească orizontul cunoașterii științifice a relațiilor interpersonale în societate și a influenței sociale prin mass-media”.
I.D.

Citește și Septimiu Chelcea, cel mai mare specialist în metode şi tehnici de cercetare sociologică

 

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii