Clubul de fotbal Udinese a încheiat, odată cu ultimul meci din sezonul de fotbal, contractul de sponsorizare semnat cu Dacia în urmă cu 13 ani. Prin urmare, Dacia dispare din denumirea stadionului și de pe tricourile fotbaliștilor italieni, după cum informează Profit.ro.
Citește și: Procesul lui Dinamo privind planul de reorganizare, amânat! Cum rămâne cu FC Argeş
„O călătorie împânzită de satisfacții comune care au însemnat creșterea cotei de piață a Dacia, în Italia, cu peste 4 puncte”, a transmis clubul italian de fotbal, potrivit sursei citate.
Alături de dealerul Dacia, Udinese a fost în permanență în Serie A și s-a calificat de multe ori în cupele europene.
Dacia a fost prima marcă de automobile din Europa care a dat numele unui stadion în urma unui contract de sponsorizare, contractul cu clubul Udinese aducând inclusiv premii pentru campaniile de marketing derulate cu ajutorul clubului, în Italia – mai scriu cei de la Profit.ro.
Stadionul echipei Udinese, construit în 1976, are 25.000 de locuri şi a fost modernizat aproape în totalitate. Până în 2016 arena s-a numit „Stadio Friuli”, dar începând cu disputa cu Juventus, de pe 17 ianuarie 2016, a purtat denumirea de „Dacia Arena”.
Cei trecuți de prima tinerețe își mai amintesc poate că producătorul auto din România, Dacia, a fost sponsor și la FC Argeş, cu implicarea susținută a directorului Constantin Stroe, dar, după preluarea uzinei de către Renault, contractul n-a fost prelungit.
(Sursa foto: Primul 11)
0 Comentarii