Web Analytics
scris vineri, 14.07.2023

Culisele ieşirii fraţilor Dumitru din Comesad Drumuri

Comesad Drumuri, altădată un brand al Argeșului, nu mai există. Frații Virgil și Sorin Dumitru au decis să iasă din firmă și să vândă. Motivele au fost diverse. Mai întâi că oricum aveau de lucru, și încă pe bani foarte mulți, pe cealaltă firmă care lucrează la greu cu OMV pe partea de infrastructură, e vorba de Comesad Grup. Apoi a contat și incidentul grav în care a fost implicată firma acum trei patru ani, cu scandalul cartelizării cu alte cinci firme pentru asfaltarea drumurilor din Pitești. După cum se știe, scandalul s-a lăsat cu intervenția Consiliului Concurenței și cu un proces pe care Comesad Drumuri l-a pierdut și a fost pusă la index cu severe interdicții pentru anii care au urmat. Prin urmare, frații Dumitru, care aveau 50% din Comesad Drumuri, dar nu conduceau ei de facto firma, ci celălalt asociat în cote egale, Marin Meculescu, au dorit neapărat să iasă din afacere, sătui de scandaluri și de imagine negativă în contextul în care oricum nu ei erau vioara întâi în business.

Culisele ieşirii fraţilor Dumitru din Comesad Drumuri

Așa se face că au bătut pe la mai multe uși prin județ să-și vândă partea, inclusiv la jucătorul nr 1 de departe, pe piața lucrărilor de infrastructură, ne referim la Cătălin Spătaru de la General Trust. Elegant, Cătălin le-a mulțumit pentru intenție și a spus că nu-l interesează să cumpere jumătate din Comesad Drumuri, că oricum are business-ul lui și nu-și mai vede capul de lucrări. Dar a profitat totuși de context și a făcut oferte individuale la cei mai buni oameni din Comesad Drumuri pe care i-a și angajat la el. Finalmente, frații Dumitru s-au înțeles cu vechiul lor asociat Marin Meculescu (din păcate bolnav în ultimii ani și așa se explică oarecum și declinul firmei care era condusă mai mult de ginere și fiu), căruia i-au vândut partea.

Acum, Comesad Drumuri și-a schimbat numele și a devenit Comastrad, încercând să se reabiliteze, deși a încheiat anul 2022 cu o pierdere, cu 4,5 milioane lei pe minus. A încercat o consultanţă de la București, cea care s-a ocupat de actele tranzacției în vederea vânzării, să facă ceva lobby la o instituție publică din Argeș, cum că noua firmă Comastrad e foarte serioasă și solidă pe piață, dar și-a luat repede tălpășița după ce i s-a comunicat că trebuie să se înscrie la licitație ca orice muritor, pardon, constructor de rând.
(ELECTRO-CUTARE)

Citește și Verdict în procesul cartelizării pentru asfaltarea unor drumuri din Piteşti / Comesad Drumuri a pierdut procesul cu Consiliul Concurenţei

Citește și Avertisment pentru constructorii neserioşi / Primarul Gentea le bate obrazul lui Dumitru şi Meculescu de la „Comesad Drumuri”

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *