Compania argeșeană Roweb a generat în 2021 venituri de peste 3,75 mil. Eur din proiectele pentru piața externă

de | 10.07.2022 22:36 | Actualitate, Bani europeni, Economie, Home

Compania participă anual la evenimente internaționale de profil pentru a atrage noi clienți în

portofoliu.

Roweb, companie românească de servicii software end-to-end, a obținut în 2021
venituri de peste 3,75 mil. Eur din dezvoltarea de software custom pentru companii
din piața externă. O componentă relevantă în strategia de dezvoltare a portofoliului de
clienți externi este reprezentată de participarea companiei la evenimentele
internaționale de profil.

Citește și: Cazul ginerelui corupt, Andrei Stancu, arestat de DNA


Portofoliul Roweb include clienți din întreaga lume, în special din UE, UK și America de
Nord, valoarea reală a acestor colaborări fiind dată de complexitatea proiectelor și de
longevitatea parteneriatelor, unele de peste 14 ani.


Roweb are o rată de retenție de 80% a clienților, pentru cei mai mulți dezvoltând de la zero
soluții complexe, prin tehnologii și framework-uri moderne. Cele mai solicitate soluții și
servicii pentru clienții externi sunt: web development – business applications, mobile
development, software architecture, cloud integration, ecommerce, mentenanță și suport etc.
Majoritatea industriilor în care activează clienții Roweb sunt: recrutare & HR, finanțe &
asigurări, imobiliare, tursim & ospitalitate, transport & logistică și e-commerce.


O garanție suplimentară oferită partenerilor săi, pe lângă proiectele de succes din portofoliu,
constă în expertiza îndelungată a companiei, prezentă pe piață din 2004. Totodată, clienții
beneficiază de experiența solidă a echipei Roweb, 50% fiind formată din developeri seniori
cu minim 10 ani de activitate în industrie și în cadrul firmei.
Pentru 2022, focusul companiei este dezvoltarea pe piața din UK, însă în următorii trei ani își
propune extinderea și în alte regiuni, acolo unde brandul Roweb este deja cunoscut prin
dezvoltarea unor proiecte pentru companii cu notorietate locală. Printre țările vizate se
numără: Danemarca, Belgia, Olanda, Elveția, Germania, USA, Orientul Mijlociu, etc..
Participarea la evenimente internaționale, parte din strategia de atragere a noilor
clienți externi.

Citește și: Începe percheziţia informatică în telefonul comisarului Robert Gheorghe


Roweb a început să participe la evenimente business și tech încă din 2014, la o parte dintre
ele având o prezență constantă – GITEX Technology Week din Dubai, MWC Barcelona,
MWC Las Vegas, LEC Geneva, Swiss IT Forums Geneva, GPeC România. În cadrul celor
externe, compania participă cu stand expozițional, ca parte din delegația oficială a României.
„Întrucât un procent atât de mare din business-ul Roweb vine din piețe internaționale, un pas
important în strategia de creștere a vizibilității în țările vizate este reprezentat de participarea
fizică la evenimentele tech. Deoarece modelul nostru de business presupune un proces
complex, fiind vorba de proiecte mari, pe termen lung, aceste participări se traduc prin oportunități de cunoaștere și socializare care deschid calea spre o relație de încredere”, a declarat Viorel Costea, CEO și co-fondator Roweb.


Extinderea accelerată a portofoliului de clienți, creșterea notorietății în spațiul internațional și
extinderea echipelor tehnice sunt printre cele mai importante obiective stabilite de companie
pentru anul acesta. În acest sens, Roweb se află într-un flux continuu de procese de
recrutare a unor developeri cu experiență sau cu potențial de evoluție, pe tehnologii și
framework-uri moderne.

Despre Roweb
Roweb este o companie românească ce se poziționează ca software house – dezvoltă
soluții de business end-to-end (de la consultanță, la arhitectură, dezvoltare, implementare,
design, QA, etc.), prin echipe dedicate.

Citește și: Moştenitoarele familiei Greculescu luptă de două decenii să smulgă 32 de ha din ghearele Cartelului de la Mărăcineni


Roweb s-a lansat sub conceptul actual în anul 2004, a mizat pe clienți din piața
internațională și a înregistrat un proces de creștere organică, de aproximativ 20% pe an.
Principalii clienți din portofoliul Roweb sunt din Europa (UK, Danemarca, Belgia, Olanda,
Elveția, Germania, etc.), USA, Orientul Mijlociu și România, jumătate din cifra de afaceri
venind din colaborările cu firme din UK, iar top industrii deservite sunt: recrutare & HR,
finanțe & asigurări, imobiliare, turism & ospitalitate, retail/e-commerce.
În prezent, compania numără peste 130 de angajați, dintre care peste 80% ingineri software,
cu un nivel ridicat de expertiză. Roweb are birouri în Pitești (HQ), București și Craiova și
angajați care lucrează remote și din alte orașe din țară. În 2022, compania vizează
deschiderea unui birou în Londra si o crestere de 25 – 30%.

ternă

Articol scris de Cristian Vasile

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *