Web Analytics

CCIB: Evenimente și servicii premium dedicate comunității de afaceri

de | 18.04.2024 19:25 | Actualitate, Economie, Home

Astăzi a avut loc Adunarea generală a membrilor Camerei de Comerţ şi Industrie a
Municipiului Bucureşti (CCIB). Pe ordinea de zi a adunării – statutar constituită – s-au aflat atât
probleme organizatorice, cât şi probleme de natură strategică.

În cadrul evenimentului a fost prezentat Raportul privind evoluţia comerţului, industriei,
serviciilor şi a altor activităţi din municipiul Bucureşti, a fost dezbătut şi aprobat Raportul
Președintelui și al Colegiului de Conducere privind activitatea CCIB în intervalul martie 2023 –
martie 2024. De asemenea, au fost aprobate: deciziile adoptate de Colegiul de Conducere în
această perioadă, execuţia bugetară aferentă anului 2023, proiectul bugetului de venituri și
cheltuieli pentru anul 2024, raportul de verificare al auditorului pentru anul 2023, precum și
obiectivele generale ale CCIB pentru următorul an. Totodată au fost prezentate și aprobate
rapoartele privind activitatea Fundației Fondul Carol I și a Curții de Arbitraj București aferentă
perioadei martie 2023 – martie 2024.

Potrivit Raportului privind activitatea CCIB, prezentat de Iuliu Stocklosa, preşedintele
Camerei București, în perioada analizată au fost foarte bine primite de comunitatea de afaceri a
Capitalei evenimentele din seria „Business Breakfast la Palatul CCIB”, în cadrul cărora
reprezentanţii mediului de afaceri au avut ocazia de a intra într-un dialog mai puţin convenţional,
dar eficient cu specialişti, consultanţi şi politicieni de top, pe teme economice de interes, dar şi
cele din ciclul „Ziua oportunităţilor de afaceri”, ce au oferit antreprenorilor şi managerilor
posibilitatea de a se întâlni într-un cadru structurat cu factori decizionali, la nivel de miniștri,
secretari de stat, conducători ai unor agenții guvernamentale şi reputaţi specialişti în comerţ
exterior, precum şi cu ambasadori şi ataşaţi economici ai unor ţări în care au fost identificate
oportunităţi de afaceri şi posibile proiecte de cooperare.

Totodată, a fost punctată atenția acordată punerii în valoare a Palatului CCIB, atât prin
organizarea unor evenimente proprii, cât și prin încheierea de parteneriate și atragerea de noi
clienți în Centrul nostru de conferințe, unul dintre cele mai frumoase din Bucureşti. „În ceea ce
privește evenimentele premium marca CCIB, pe 22 mai vom organiza cea de a șasea ediție a
conferinței anuale Focus București – Digitalizare și Dezvoltare Urbană, sub sloganul Conectând
tehnologia cu sustenabilitatea pentru un București mai bun, în octombrie, Topul firmelor din
capitală și Topurile de sectoare, evenimente-reper pentru comunitatea de business, iar în
decembrie, a treia ediție a Balului CCIB”, a precizat președintele CCIB, Iuliu Stocklosa.

Citește și:

În perioada următoare se va urmări extinderea gamei de servicii oferite companiilor
românești care vor să-și internaționalizeze afacerile, concomitent cu întărirea colaborării cu
Ministerul Economiei, Antrepreneriatului și Turismului (MEAT), Agenția Română pentru
Investiții și Comerț Exterior (ARICE), Ministerul Afacerilor Externe, alte ministere și structuri
guvernamentale cu sarcini economice. De asemenea, CCIB va continua organizarea Zilei
Oportunităților de Afaceri, cu evenimente pe relația cu: Brazilia, Spania (Gran Canaria), Kuwait,
Tunisia, Turkmenistan, Ucraina, precum și a seriei Business Breakfast la Palatul CCIB,
următorul eveniment fiind dedicat valorificării potențialului inteligenței artificiale în afaceri.
Totodată, se vizează continuarea promovării avantajelor soluționării litigiilor prin intermediul
Curții de Arbitraj București de pe lângă CCIB, instituție al cărei corp arbitral include specialiști
cu o reputație deosebită.

Biroul de Presă al CCIB

Articol scris de Alina Crangeanu

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *