Web Analytics

Casa Județeană de Pensii-anunț cu privire la accesul persoanelor în instituție

de | 26.10.2021 10:39 | Actualitate

Avand in vedere situatia pandemica actuala si cresterea ratei de incidenta in judet si in conformitate cu art. 6 din Hotararea nr.91 din 22.10.2021, Casa Judeteana de Pensii Arges a dispus urmatoarele masuri:

ACCESUL IN INSTITUTIE ESTE PERMIS DOAR PERSOANELOR,

care fac dovada vaccinarii (cu certificatul digital al UE, sau documentul de vaccinare emis de unitatea sanitara);
trecerii prin boala in ultimele 180 de zile (cu certificatul digital al UE sau documentul care atesta trecerea prin boala);
testarii (acestia vor prezenta rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infectia cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid, nu mai vechi de 48 de ore).

Reamintim beneficiarilor nostri ca institutia noastra a dezvoltat activitatea de relatii cu publicul la distanta, astfel ca,

inregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se poate realiza si telefonic, la numerele 0248.610.115  si 0248.222.393. Aceasta inregistrare consta in preluarea datelor personale si a numarului de telefon de catre un operator, care va comunica numarul de inregistrare solicitantului, urmand ca, ulterior, documentatia in original (cartea de munca, adeverintele privind sporurile permanente si conditiile superioare de munca si alte documente prevazute de normele de aplicare a legii) si in copie (actele de stare civila, cartea de munca etc), sa fie transmisa in plic sigilat, prin intermediul CN Posta Romana SA, cu confirmare de primire la Casa Judeteana de Pensii Arges, str. IC Bratianu, nr,38, Pitesti, judetul Arges.
documentele necesare platii ajutorului de decesse pot transmite prin posta sau prin e-mail. Recomandam ca plata ajutorului de deces sa fie solicitata intr-un cont bancar (cererea va fi insotita de un extras de cont al solicitantului) sau prin mandat postal la domiciliu. Depunerea de documente prin e-mail se va face după descărcarea de pe site-ul Casei Județene de Pensii Arges – www.cjparges.ro, de la capitolul “acte si formulare” a cererilor corespunzătoare, completarea lor, semnarea și scanarea împreună cu documentele doveditoare. Documentele scanate în format PDF, JPG, JPEG vor fi transmise pe adresa relatii@cjparges.ro.

Pentru informații referitoare la stabilirea și plata drepturilor de pensie, recalculări pensii, stagii de cotizare și plata ajutorului de deces, persoanele interesate se pot adresa pe toata durata programului de lucru la numerele de telefon: 0248.222.393, 0248.222.394, 0248.610.115, sau in scris la adresa:relatii@cjparges.ro,evidenta_contribuabili@cjparges.ro.

Articol scris de Bianca Solomon

Distribuie!

0 Comentarii