Primărița Elena Lasconi a spus că se gândește la un tren de viteză care să rupă șinele de la Câmpulung la București, însă realitatea a adus iar un automotor gâfâit pe traseu. Și nu direct spre București, ci ca pe vremuri, doar până la Golești, acolo unde se transferă călătorii în trenurile ce vin de la Pitești.
Schimbarea Săgeții Albastre cu automotorul Malaxa vechi de aproape o sută de ani s-a produs chiar înainte de intrarea în vigoare a noului Mers al Trenurilor, la început de săptămână. S-a trecut de la un automotor modern, un Siemens Desiro, la unul Malaxa, din perioada interbelică. Mai rău e fără rău, se poate spune încă o dată, în condițiile în care nu s-a împlinit deceniul de când se întrerupsese legătura feroviară între Câmpulung și Capitală. În 2015 a revenit Siemens-ul, în regim InterRegio, iar acum s-a rupt legătura directă cu Bucureștiul.Traseul Câmpulung-Golești este efectuat nu prin CFR Călători, ci printr-o Regio Călători, un operator privat.
(ELECTRO-CUTARE)
Citește și Pieţele de la Câmpulung, tot fără administrator
Citește și Partidele din Câmpulung postesc de dinainte de Crăciun
0 Comentarii