Web Analytics
scris vineri, 16.12.2022

Câmpulungul a revenit la automotor Malaxa

Primărița Elena Lasconi a spus că se gândește la un tren de viteză care să rupă șinele de la Câmpulung la București, însă realitatea a adus iar un automotor gâfâit pe traseu. Și nu direct spre București, ci ca pe vremuri, doar până la Golești, acolo unde se transferă călătorii în trenurile ce vin de la Pitești.

Câmpulungul a revenit la automotor Malaxa

Schimbarea Săgeții Albastre cu automotorul Malaxa vechi de aproape o sută de ani s-a produs chiar înainte de intrarea în vigoare a noului Mers al Trenurilor, la început de săptămână. S-a trecut de la un automotor modern, un Siemens Desiro, la unul Malaxa, din perioada interbelică. Mai rău e fără rău, se poate spune încă o dată, în condițiile în care nu s-a împlinit deceniul de când se întrerupsese legătura feroviară între Câmpulung și Capitală. În 2015 a revenit Siemens-ul, în regim InterRegio, iar acum s-a rupt legătura directă cu Bucureștiul.Traseul Câmpulung-Golești este efectuat nu prin CFR Călători, ci printr-o Regio Călători, un operator privat.
(ELECTRO-CUTARE)

Citește și Pieţele de la Câmpulung, tot fără administrator

Citește și Partidele din Câmpulung postesc de dinainte de Crăciun

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Fost primar fără poartă-n casă

Liviu Țâroiu nu a prins un loc în viitorul Consiliu Local al Câmpulungului, dar are ce să facă la pensie. Ca să omoare timpul și canicula s-a băgat...