Pe calea ferată Câmpulung-Golești se circulă acum ca-n perioada interbelică, folosindu-se automotoare Malaxa vechi de aproape un veac. Și nu este vorba de o reconstituire cu tentă feroviară a perioadei de glorie a municipiului muscelean, ci de asigurarea transportului pe calea ferată. Un drum spre București, cu schimbarea trenului la Golești, durează și peste patru ore, cu deosebire față de anii anteriori, atunci când traseul Câmpulung-Capitală se făcea cu un automotor Siemens.
Ca supărarea muscelenilor să nu fie prea mare, pe șine apar deseori automotoare ”înflorite”, atacate de artiști de graffiti. Iar transformarea Câmpulungului în atracție turistică, cel puțin din acest punct de vedere, poate continua cu readucerea pe șine a locomotivelor cu aburi, ultima fiind văzută pe calea ferată în urmă cu aproape o jumătate de veac.
C.I.B.
Citește și Câmpulungul a revenit la automotor Malaxa
Citește și Încă un proces pierdut definitiv de administraţia câmpulungeană
0 Comentarii