Web Analytics
scris joi, 16.09.2021

Archangels Motor Fest, prin ochii primarului Gheorghiţă Boţârcă: „Am avut peste 1000 de motociclete venite în Topoloveni, din care 300 au intrat în paradă”

Mare aglomerație a fost vineri, sâmbătă și duminică, 10-12 septembrie, la Topoloveni, cu ocazia Archangels Motor Fest, cel mai așteptat festival rock din această toamnă. Pe scenă au urcat Iris, TROOPER, Timpuri Noi, ANTON, C.A.S.H., Frate Gheorghe, Acoustic Undercover, Sons of Evil și Vlad Bilous. A răsunat și imnul organizatorilor, Archangels Motor Club Romania, compus de băieții de la Trooper. Cel puțin în seara de sâmbătă, la ora 22.30, înainte să urce pe scenă Cristi Minculescu și Iris, străzile din oraș au fost blocate de oamenii care voiau să vadă concertul.

Archangels Motor Fest, prin ochii primarului Gheorghiţă Boţârcă: „Am avut peste 1000 de motociclete venite  în Topoloveni, din care 300 au intrat în paradă”

Motocicliștii îndeamnă la respect și disciplină în trafic

Festivalul a fost unul extraordinar, așa cum ne-a spus-o și primarul Gheorghiță Boțârcă, iar participanții s-au arătat foarte încântați de facilitățile puse la dispoziție, chiar și de faptul că au avut toalete și dușuri cu apă caldă.
„Toată localitatea a fost într-o adevărată sărbătoare, au avut și ce să vadă. Pe urmă, interesul pentru Topoloveni, care s-a manifestat din partea unor oameni deosebiți, pentru că motocicliștii, cum sunt cei care au venit aici, aparțin unor cluburi. Noi avem schimburi culturale între ei. Pe de altă parte, programele noastre sunt și programe de disciplină, de educație în circulație. Trebuie să știm cu adevărat că pe șosele mai avem și alți parteneri pe două roți, lucru pe care majoritatea dintre conducătorii noștri cu mașini îl socotesc minor. Nu este adevărat, pentru că în aceleași condiții se deplasează și o motocicletă, și o bicicletă, și un triciclu și nu suntem numai noi suverani, cei pe patru roți. Noi, cu patru roți, vrem să acaparăm tot, și șoseaua, și trotuarul, și spațiul verde, și pista de biciclete, și intrarea în curte, totul ni se cuvine nouă, că am ajuns noi să avem mașină! Cam asta e povestea. Or, dacă stăm de vorbă și cu un motociclist, și o motocicletă sau o bicicletă este la fel de importantă ca și o mașină”, ne-a spus primarul Gheorghiță Boțârcă. „Ăsta este mesajul pe care vrem să îl dăm, educațional, cu o participare disciplinată la trafic și să se știe că suntem parteneri și trebuie să ne respectăm unii pe alții”, a subliniat primarul.

Citește și Archangels Motor Fest a umplut Topoloveniul de rockeri. Concertul Iris a blocat străzile din oraș

Paradă cu peste 300 de motoare, pe străzile Topoloveniului

Sâmbătă după-amiaza, primarul a urcat pe șaua motocicletei sale Harley Davidson și a fost deschizătorul paradei. „N-am stat să centralizez. Știu că am avut peste 1000 de motociclete venite în Topoloveni, din care 300 și ceva au participat la paradă. Dacă am fi plecat toți (la paradă, n. red.), cred că nu reușeam să mai terminăm parada. A fost foarte frumos”, ne-a povestit Gheorghiță Boțârcă.

Au participat șefi de la Circulație din Constanța și Aiud

În cele două seri de concerte, vineri și sâmbătă, s-au strâns în Topoloveni oameni de toate vârstele și din toate colțurile țării. „Mă bucur că au venit, de exemplu, șefi de la Circulație de la Constanța, unde avem parteneriat cu Mangalia. Avem, la fel, la Aiud. Au venit toți motocicliștii de la Aiud, în frunte chiar cu șefii de la Circulație, ca și cei de la Mangalia; de la Târgu-Mureș. Au și sunat foarte mulți prieteni din țară. S-a lărgit o arie de cunoștințe și națională, și asta înseamnă foarte mult”, a mai remarcat primarul.

Citește și Le-a ieşit! ”Poenari Archangels Fest”, succes uriaş încă de la prima ediţie

Locul unde s-a desfășurat evenimentul, în Târgul Cârcinovului, a fost amenajat în timp record, în două săptămâni, de primarul Gheorghiță Boțârcă și echipa lui. „Este o locație deosebită. I-am lăsat să fiarbă în suc propriu, eu știam ce am de făcut și unde să organizez o astfel de acțiune, mai ales că îi am și pe ceilalți mici de la Bikeri, de la bicicliști, cărora, la fel, le-am făcut un traseu superb și de aceea vin. Să știți că ăsta este motivul pentru care oamenii vin, găsesc condiții bune, găsesc ospitalitate și lucruri bine puse la punct. Pentru că, în fond, de asta ai nevoie. Și faptul că a fost și timpul frumos. Au fost, practic, trei zile de concediu la Topoloveni, de mare excepție”, a concluzionat primarul.
Bucuria pură a oamenilor o regăsim și în fotografiile realizate de fotograful Adina Oprescu. Evenimentul s-a bucurat de spijinul Consiliului Județean Argeș și al Primăriei Topoloveni, iar Jurnalul de Argeș a fost partener media.
Citește și Paul Ciuci&Compact au făcut o seară magică la Corbeni. Poenari Archangels Fest, succes uriaș încă de la prima ediție