Web Analytics
scris joi, 07.03.2024

Activele de la Cesar ARO Câmpulung au fost cumpărate de familia Răuţoiu

Activele unuia dintre ”puii” lui ARO au fost vândute și începe o nouă epopee cu iz de speranță, în condițiile în care noul proprietar este o firmă cu acționariat muscelean. Și este vorba despre o companie din portofoliul familiei Răuțoiu, cea care a dezvoltat în ultimii ani un mic imperiu în domeniul construcțiilor, monopolizând domeniul prin acapararea multor lucrări la obiective de investiții din Muscel, dar și din alte zone ale țării.

Activele de la Cesar ARO Câmpulung au fost cumpărate de familia Răuţoiu

Și Hala Motor a fost cumpărată de aceeași familie de constructori

S-au vândut proprietățile deținute pe vremuri de Cesar ARO SA, fostul centru de experimentări și studii care fusese transformat în societate comercială în anul 1996, cu ARO acționar majoritar. După falimentarea uzinei, și Cesar a intrat pe panta decăderii, deși prin 2007 o manevră de afaceri l-a aruncat în brațele unor acționari de top, precum Virgil Măgureanu și Vlad Soare, dar și SIF Oltenia. Doar că proprietarul în cauză, firma Amrom Automotive 2006, după ce a cheltuit un milion de euro cu achiziția, a ajuns în lichidare și planul unei renașteri a construcției auto la Câmpulung a eșuat.

Familia Răuțoiu a preluat activele, construcții și teren, prin firma Conteh Barengott, societate cu sediul în Târgoviște, înființată în 2001 și reactivată în urmă cu cinci ani, după preluarea acesteia de către afaceriștii musceleni. Și este de spus și faptul că un alt activ al fostei uzine ARO, Hala Motor, se află acum tot în proprietatea familiei Răuțoiu, fiind reabilitată după ce a fost cumpărată de la omul de afaceri John Brănescu.

Mai multe eșecuri decât realizări cu „puii”

Se știe ce s-a întâmplat cu activele fostei uzine ARO după falimentarea acesteia, fosta platformă industrială fiind deținută acum de Landmark Management București sub denumirea de Câmpulung Industrial Park. Iar bunurile celorlalți ”pui” ai lui ARO au rămas în paragină ori au primit alte destinații. Clădirea fostului Centru General de Comercializare ARO a dispărut, locația fiind acum ocupată cu o facilitate de producție a grupului Nutripack. Fosta Fabrică de Piese și Subansamble Auto ARO este în ruine, după ce a fost preluată de un afacerist muscelean, iar Fabrica de Scule și Matrițe ARO, deținută de Montana MG, are calea deschisă spre faliment.
Cătălin Ioan Butoiu

Citește și Bugetul-minune de la Câmpulung: de la venituri istorice la încasări obţinute

Citește și S-au mărit din nou salariile la Primăria Câmpulung. Lasconi şi-a schimbat optica: „În urmă cu trei ani spuneam ce salarii mari au funcţionarii din Primărie. Dar nu e aşa, credeţi-mă!”

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *