În urmă cu câţiva ani, în locul mansardei Primăriei Piteşti au fost construite mai multe spaţii pentru birouri. Odată cu schimbarea legislaţiei Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă pentru fiecare construcţie nouă trebuie obţinută o autorizaţie de securitate la incendiu. Astfel, Primăria Piteşti este obligată ca până la data de 30 iunie să obţină această autorizaţie pentru a folosi în continuarea birourile care au fost construite în locul mansardei. Costul lucrărilor pentru a obţine autorizaţia de securitate la incendiu se ridică la 200.000 de lei, bani pe care Primăria Piteşti i-a prins în buget.
Fosta contabilă a Primăriei Corbi, condamnată la 6 ani de închisoare. „Am venit să discutăm şi să mă iertaţi. Şi să mă ajutaţi să scap de asta. Pun banii înapoi, tot”
Cu aceste cuvinte a încercat contabila Elena Groșanu să-i înduplece pe fostul și actualul primar,...
03.05.2024 10:40
0 Comentarii