Web Analytics
scris joi, 28.07.2011

Cei 222 de norocoşi. Angajaţii de la Matriţe ştiu cum va arăta noul Logan

Renault a reinaugurat săptămâna trecută divizia Matriţe Dacia, companie în care francezii au investit 30 milioane euro, din 2007 până în prezent. Matriţe Dacia este singura entitate Renault care produce utilaje pentru presaj, care transformă foile de tablă în elemente de caroserie şi care acoperă aproximativ 10% din cererea grupului, restul de 90% fiind reprezentat de furnizori externi. Cei 222 de angajaţi ai Matriţe Dacia ştiu deja cum va arăta viitorul Logan, cunoscut sub numele de cod X52, dar şi alte viitoare modele Renault sau Nissan. Astfel de matriţe sunt proiectate cu cel puţin un an înainte ca maşina să iasă pe linia de producţie. Noul Logan va fi lansat anul viitor, potrivit ultimelor informaţii venite dinspre producător.

Cei 222 de norocoşi. Angajaţii de la Matriţe ştiu cum va arăta noul Logan

Matriţele de la Mioveni vor ajunge în Maroc şi India

În prezent, unitatea din Piteşti produce matriţe pentru noile uzine ale Alianţei Renault Nissan din Maroc, unde, începând cu anul viitor, Renault va produce noile modele Dacia, dar şi pentru uzina Nissan din Chennai, India. Reprezentanţii companiei nu au specificat încă pentru ce modele sunt confecţionate matriţele, dar având în vedere destinaţiile de export ale acestora, precum Brazilia, Argentina, India, Slovenia, cele mai multe sunt concentrate pe modele din gama Logan. Compania Matriţe Dacia este specializată pe componente mobile, precum portiere, hayoane sau capote pentru motor, care sunt cele mai dificil de realizat. Pentru investiţiile de 30 de milioane de euro de la Matriţe Dacia era prevăzută şi o subvenţie din partea statului, însă pe fondul crizei proiectul a fost reeşalonat şi implicit nu s-au mai încadrat în planul de acordare a subvenţiei, potrivit lui Jerome Olive, care a declarat că întreaga sumă a investiţiei a fost acoperită de Renault. (Florin Silvestru)

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...